Proxectos do centro

Preme nas imaxes para ver o contido

NOVO CURSO

Un novo curso comeza e con el novas ilusións e proxectos. Este curso que empezamos 2018/2019 temos entre mans un novo Proxecto Documental Integrado. Continuando a viaxe comezada hai dous anos, primeiro en globo a distintos países do mundo, logo adentrándonos na idade media, este ano imos cara o futuro.

Da man de "O Principiño" de Antoine de Saint-Exupéry o cole sumérxese no "Vales para o futuro".

Aquí vos deixo os murais de benvida dos edificios de Infantil e Primaria cara unha nova aventura.

Edificio de Infantil

Edificio de Primaria

O MÉRCORES, DÍA 12 DE SETEMBRO, COMEZA O CURSO 2018-2019

Resultado de imagen de COLEGIO

1.  Período de Adaptación do alumnado de 4º de Infantil:

Durante este periodo farase a entrada pola porta principal.

12 de setembro- Entrada ás 12h, o alumnado acompañado dun familiar.

13 e 14 de setembro – Entrada sen familiares dende as 10:00 h ata as 11:30 h. As mestras recollerán ao

alumnado na porta principal. Á saída, as familias estarán nas proximidades da porta principal.

17 e 18 de setembro – Entrada ás 10:00 h e saída ás 12:00 h.

19, 20, 21,24, 25 de setembro - Entrada ás 10:00 h e saída ás 13:00h.

O resto do curso, o horario será completo.

2. O primeiro día, o alumnado de 1º de E. Primaria accederá ao Edificio B de Primaria pola porta principal.

3. O alumnado de E. Primaria de nova incorporación ou que cambie de grupo deberá presentarse na entrada do Edificio A de Primaria (diante de Secretaría) onde será individualmente acompañado polo profesorado ata o seu grupo (tal e como será avisado por teléfono).

LISTAS DE MATERIAL DE AULA

Para ver as listas de material de aula, prema na etapa correspondente.

INFANTIL                            PRIMARIA

BECAS NECESIDADES EDUCATIVAS ESPECIAIS CURSO 2018/2019

Publicouse no BOE de 14 de agosto de 2018

Extracto de la Resolución de la Secretaría de Estado de Educación y Formación Profesional, por la que se convocan ayudas para alumnado con necesidad específica de apoyo educativo para el curso académico 2018-2019

Ditas Becas están dirixidas a alumnado con necesidades educativas especiais "derivadas de discapacidade  ou trastorno grave de conduta" e alumnado con necesidades específicas de apoio educativo asociadas a altas capacidades intelectuais.

Para acceder ao texto completo da convocatoria pinchar aquí.

Para máis información sobre o procedemento para a súa solicitude pinchar aquí.

Prazo de solicitudes: ata o 27 de setembro.