*

MENÚ ESCOLAR ADMISIÓN, MATRÍCULA, IMPRESOS, DOCUMENTACIÓN ACTIVIDADES COMPLEMENTARIAS, EXTRAESCOLARES CALENDARIO ESCOLAR BIBLIOTECAS ESCOLARES DE GALICIA XORNADAS DE SENSIBILIZACIÓN E ATENCIÓN Á DIVERSIDADE CONTRATOS-PROGRAMA VOZ NATURA NTRODUCIÓN Á ROBÓTICA EDUCATIVA EN PRIMARIA PROXECTO E-DIXGAL Image Map

Preme nas imaxes para ver o contido

SANTA CECILIA

O día 22 de novembro celebrouse Santa Icía. No cole, un ano máis, o festexamos, como non podía ser de outra maneira, con música. As mestras Ana e Maria, xunto cos familiares dos nenos e nenas do cole, organizaron un festival cheo de música para todos. Moitas grazas aos nos que fixéchedes pasar un rato moi agradable.

MAGOSTO

Os nenos e nenas de 1º e 2º de EP celebramos, a finais do mes de outubro, a festa das castañas. Moitas grazas a todos os que colaboráchedes en que o pasáramos xenial!!

NOVIDADES PFPP

Para ver a previsión de actividades, prema AQUÍ.

NOVAS DENDE A BIBLIOTECA

A biblioteca permanecerá uns días pechada por mor das obras

Nos seguintes enlaces podedes ver as últimas novas do acontecido na biblio: