Proxectos do centro

Preme nas imaxes para ver o contido

CARREIRA SOLIDARIA

Nenos e nenas dos distintos colexios e institutos de Betanzos, acompañados dos seus mestres e familiares, participaron onte nunha nova edición da "Carreira Solidaria". Esta carreira ten como obxectivo a axuda aos demáis. Nesta ocasión a actividade promovía dúas causas: unha a recollida de alimentos para Cáritas e Cruz Vermella e outra a recadación de cartos para a loita contra o meduloblastoma.

Moitas grazas a todos e todas por facelo posible un ano máis!!

CARREIRA SOLIDARIA on PhotoPeach

LISTAXE PROVISIONAL ALUMNADO ADMITIDO CURSO 2019-2020

Para ver a listaxe provisional de alumnado admitido para o curso 2019-2020, prema AQUÍ.

listaxe definitiva será publicada antes do 15 de maio de 2019.

matrícula do alumnado realizarase entre o 20 e o 30 de xuño de 2019.

CAMPAÑA SOLIDARIA

Se vostede quere colaborar na iniciativa "LUCHANDO CONTRA EL MEDULOBLASTOMA" que promove un alumno do noso colexio, pode facelo de dúas formas:

1. Entrando na dirección e facendo directamente a doazón.

2. Ingresando na conta do Banco Santander, cconcepto "CORUÑA".

ES4600490627992410719675

EXPOSICIÓN REFLEJARTE

O día 22 de marzo o CEIP Fco. Vales Villamarín participou na Exposición "REFLEXARTE: REFUXIOS SENSORIAIS", do programa Educación Responsable, celebrada na Cidade da Cultura, en Santiago de Compostela. A Consellería de Educación e a Fundación Botín, responsables da iniciativa, reuniron aos once centros de nova incorporación ao Programa para expoñer os resultados dos seus proxectos. No noso centro, o "REFUXIO DE RECORDOS E SOÑOS" levouno a cabo o grupo de 2º C de primaria, en colaoración coas familias. Queremos agradecer a quen contribuíu a unha mañá tan intensa en Santiago e convidar ao goce do espazo creado para todo@s!!