A Comunidade Educativa seguimos a aprender!

Comezamos con moitas gañas de aprender este trimestre, así que esta semana pasada tivemos no centro dúas charlas para profesorado e familias encamiñadas á mellora da Convivencia no noso centro.

O martes día 10 tivemos o pracer de escoitar a Carmen Loureiro, docente de profresión, aínda que xa está xubilada, experta en convivencia e educación emocional. Levámonos moitas cousas na nosa maleta, unha delas:

a importancia de aprender a percibir, sentir, pensar e facer en comunidade, a través do diálogo.

O xoves día 12 contamos coa presenza de Fernando Villar, Guardia Civil responsable do desenvolvemento do Plan Director para a Convivencia e a Mellora da Seguridade nos centros educativos e contorna. Escoitamos a primeira das tres charlas que vai ofrecer, que versou sobre o Acoso Escolar.

Desde o DO agradecer a súa colaboración e a asistencia de mestres e familias.

Esperamos poder disfrutar da súa presenza en vindeiras ocasións e compartir con eles un café... de cores.

Ano novo... cociña nova!

Este ano 2017 o Vales estrea cociña nova!. Bueno, en realidade é a mesma pero está tan ben pintadiña que parece outra. As mestras e mestre de PT e AL, con axuda de Marcos, Jaime, Aarón, Hugo, Iván, José Antonio, Pablo, Guille,  Lola, Isaac e Yaiza puxéronlle cor para poder disfrutar e aprender mellor, sempre CON CORES!!!! Moitas grazas a tod@s polo voso esforzo e traballo. Quedou chulísima!, Non si?.

RECOMENDACIÓNS DE LECTURAS PARA NADAL

Para ver as recomendacións de lecturas para Nadal, prema aquí.

Día das Persoas con Discapacidade

Estas son algunhas das instantáneas dos traballos e xogos realizados polos alumnos/as de Educación Primaria e Educación Infantil para a conmemoración do 3 de Decembro, Día Internacional das Persoas con Discapacidades. Os traballos de investigación, murais e contos atópanse polos corredores e entradas principais do centro. No patio de EP e diferentes estancias do edificio de EI realizáronse xogos encamiñados á sensibilización de tod@s.