Proxectos do centro

Preme nas imaxes para ver o contido

LETRAS GALEGAS

Onte, para festexar o día das nosas letras, ademáis de coñecer nas clases a figura de Antón Fraguas, tivemos a sorte de contar coas actuacións da Escola Municipal de Folclore e cos nenos e nenas das danzas gremiais dos mariñeiros e dos labradores de Betanzos.

VII XORNADAS DE FORMACIÓN E SENSIBILIZACIÓN SOBRE A ATENCIÓN Á DIVERSIDADE

Data límite: 28 de maio de 2019
          Número de prazas: ata completar a capacidade e por rigurosa orde de inscrición
          A túa admisión será confirmada a través de correo electrónico ao enderezo que facilites.

Charla para as familias: Comunicación afectiva-sexual

A ANPA Brigantium e a ANPA O Carregal organizan estas interesantísimas charlas gratuítas para as familias sobre como tratar con normalidade a  afectividade e sexualidade cos nosos fillos e fillas. Serán o xoves 23 de maio e o mércores 29, ás 18:00h no CEIP Fco. Vales Villamarín. A charla será impartida pola asociación SEXUS.

Animádevos a asistir!

LISTA DEFINITIVA DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2019-2020

Para ver a lista definitiva de admitidos para o curso 2019-2020, prme AQUÍ.

matrícula do alumnado realizarase entre o 20 e o 30 de xuño de 2019.