Proxectos do centro

Preme nas imaxes para ver o contido

CAMBIO DE DÍA NON LECTIVO

Estimada comunidade educativa:

O Concello de Betanzos declarou o 13 de febreiro de 2019 festivo local.
Como consecuencia, ten que haber un cambio no calendario escolar.

O DÍA 13 DE FEBREIRO SERÁ DÍA NON LECTIVO e O DÍA 16 DE MAIO SERÁ LECTIVO.

A Dirección

NADAL NO VALES

Estes días, os nenos e nenas de Infantil e Primaria tiveron unha gran variedade de actividades previas á festa de Nadal. Fixeron adornos e tarxetas con material de refugallo, celebraron festas pre-nadal, cantaron e bailaron panxoliñas, tiveron a visita dos reis magos...

BO NADAL e FELIZ 2019!!!

NADAL NO VALES on PhotoPeach

Se queredes saber máis das actividades feitas polos nenos e nenas do cole, non dubidedes en visitar os diferentes blogues do centro!!

O APALPADOR VISITA O VALES

En tempo de Nadal, o Apalpador e o Xoven Apalpador baixan das montañas do Courel para visitar o noso cole. Contáronlle aos nenos e ás nenas a súa historia, de onde veñen, a que se adican,... e tamén atoparon no noso cole á súa compañeria a Apalpadora! Agora os nenos e as nenas de Infantil, de 1º e de 2º de Primaria esperan ansiosos á súa chegada ás súas casas!!