Libros de texto

Listados oficiais dos libros de texto establecidos no centro e outra información relacionada

SOLICITUDES FONDO DE LIBROS, AXUDAS PARA LIBROS E AXUDAS PARA MATERIAL

Está aberto o prazo para poder solicitar fondo de libros, axudas para libros e axudas para material escolar para o curso 2018-2019.

Circular para as familias

Anexo para solicitude

Orde do 9 de maio de 2018 (DOG 21 de maio)

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2018/19

Publicada no DOG a orde que regula a participación no fondo solidario de libros de texto e pola que se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

Para ver a orde publicada, prema na imaxe.

Resultado de imagen de axudas libros de texto 2018 2019

LISTAXE DEFINITIVA FONDO LIBROS DE TEXTO 2017-2018

Para ver a listaxe definitiva de fondo de libros de 3º e 4º de E. Primaria, prema na imaxe.

Resultado de imagen de libros de texto 17-18

O alumnado de 5º e 6º de E. Primaria NON TEN QUE MERCAR NINGÚN LIBRO.

LISTAXE LIBROS DE TEXTO

Para consultar a listaxe de libros de texto para o curso 2017-2018, pemer na imaxe.

Hai dous libros de 3º de Primaria que NON hai que mercar.

Os libros de 5º e 6º de Primaria, NON hai que mercalos aínda, porque estamos agardando para saber se conceden o proxecto E-Dixgal.

Resultado de imagen de LISTA LIBROS TEXTO 17-18

LISTAXE DEFINITIVO FONDO LIBROS DE TEXTO 2016-2017

Para visualizar a listaxe definitiva do fondo de libros de texto para o curso 2016-2017, prema na imaxe.