Contidos recentemente publicados nesta web

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

Para ver a circular que anuncia a renovación do Consello Escolar, prema na imaxe

Resultado de imagen de consello escolar

O vindeiro 31 de outubro, ás 13’00 horas, realizarase  na sala do profesorado,  o sorteo público para a designación de membros que, xunto co director, integrarán a Xunta Electoral: un profesor ou profesora, un pai, nai ou titor legal de alumno e un representante do persoal da administración e servizos, así como os suplentes dos mesmos.

CIRCULAR INICIO DE CURSO 2018-2019

Para visualizar a circular de inicio do curso 2018-2019, con información importante para a comunidade educativa, prema na imaxe.

Resultado de imagen de INFORMACION FAMILIAS

LISTAS DE MATERIAL DE AULA

Para ver as listas de material de aula, prema na etapa correspondente.

INFANTIL                            PRIMARIA

HISTORIAIS ACADÉMICOS DO ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA

Recordamos ás familias do alumnado que rematou 6º de Primaria que na semana do 16 ao 20 de xullo poden pasar a recoller na Secretaría (de 10:00 a 13:30 h) os historiais académicos.

AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Recordamos ás familias que na semana do 16 ao 20 de xullo poderanse recoller na Secretaría (en horario de 10:00 a 13:30 h) os vales de axudas de material escolar e para a adquisición de libros de texto.