Contidos recentemente publicados nesta web

PERÍODO DE ADAPTACIÓN 4º INFANTIL

Resultado de imagen de COLEGIO

Durante este periodo farase a entrada pola porta principal.

12 de setembro- Entrada ás 12h, o alumnado acompañado dun familiar.

13 e 14 de setembro – Entrada sen familiares dende as 10:00 h ata as 11:30 h. As mestras                  recollerán ao alumnado na porta principal. Á saída, as familias estarán nas proximidades da                    porta principal.

17 e 18 de setembro – Entrada ás 10:00 h e saída ás 12:00 h.

19, 20, 21,24, 25 de setembro - Entrada ás 10:00 h e saída ás 13:00h.

O resto do curso, o horario será completo.

LISTAS DE MATERIAL DE AULA

Para ver as listas de material de aula, prema na etapa correspondente.

INFANTIL                            PRIMARIA

HISTORIAIS ACADÉMICOS DO ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA

Recordamos ás familias do alumnado que rematou 6º de Primaria que na semana do 16 ao 20 de xullo poden pasar a recoller na Secretaría (de 10:00 a 13:30 h) os historiais académicos.

AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Recordamos ás familias que na semana do 16 ao 20 de xullo poderanse recoller na Secretaría (en horario de 10:00 a 13:30 h) os vales de axudas de material escolar e para a adquisición de libros de texto.

LISTAXE DEFINITIVA DE FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Publicada a listaxe DEFINITIVA do fondo solidario de libros de texto.

Para consultar a listaxe, prema na imaxe.

Os libros entregaranse en setembro.

Resultado de imagen de LIBROS DE TEXTO