Contidos recentemente publicados nesta web

O VALES VOLVE A SER PREMIADO

O CEIP Francisco Vales Villamarín acaba de ser galardoado no IV Concurso de Traballos por Proxectos baixo a coordinación da biblioteca escolar no contexto do PLAN LÍA de Bibliotecas Escolares (Lectura, Información e Aprendizaxe)

O proxecto “Descubrindo as cores do mundo. Unha viaxe en globo”, que se desenvolveu en colaboración coa EEI de Fontelo e coa EEI de Coirós de Arriba, recibiu o premio na modalidade de Proxectos de Investigación Intercentros.

Unha vez máis…

NORABOA Á COMUNIDADE EDUCATIVA DO VALES!!!

PFPP

Planificación actividades

Curso PFPP Aula Virtual

AMPLIACIÓN DO PATIO CUBERTO DE INFANTIL

As veciñas e os veciños de Betanzos decidiron dedicar os 50.000 euros do orzamento participativo do Concello á ampliación do patio cuberto de Infantil.

A proposta da ANPA Brigantium foi a máis votada cunha ampla maioría, 254 dos 374 votos recollidos.

PARABÉNS!!!!

IV Festival Santa Icía 2017

Durante esta semana celebramos no cole o "IV FESTIVAL SANTA ICÍA: A FAMILIA EN CONCERTO" con actuacións musicais todos os días en Infantil e Primaria. Esperamos que o disfrutedes!

Para ver o PROGRAMA de actuacións no edificio de PRIMARIA, prema AQUÍ.

Para ver o PROGRAMA de actuacións no edificio de INFANTIL, prema AQUÍ

Para ver máis información no blog "Vales Musical", prema na imaxe.

O CONSELLEIRO DE CULTURA, EDUCACIÓN E O.U. FELICITA AO VALES VILLAMARÍN

D. Román Rodríguez González, Conselleiro de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, remitiu unha carta de felicitación ao CEIP Francisco Vales Villamarín polo recente Premio a Proxectos de Formación Permanente do Profesorado 2017.

“A adquisición continua de novas competencias ao longo de toda a vida e a capacidade de estar abertos a novos retos constitúen activos de máxima importancia, neste mundo globalizado e en cambio constante.”

“Parabéns porque o voso quefacer diario contribúe a dar visibilidade ás boas prácticas docentes e a fomentar que máis centros leven adiante programas que incentiven novas formas de pensar, novas metodoloxías de ensino e novas ferramentas.”

“Gustaríame que transmitiras as felicitacións ao conxunto do alumnado e do profesorado participante no proxecto, porque uns centros en permanente formación representan unha peza clave para facer máis grande ao sistema educativo.”