Circulares

ROUPA EXTRAVIADA

Antes de mandar a roupa á Cruz Vermella, facemos unha última tentativa e enviamos fotos da roupa extraviada no centro durante o mes de outubro, o alumnado non conseguiu recoñecela. Recordamos que sería convinte poñerlle o nome e o curso nas etiquetas para poder devolverlla ao seu dono/a. Se recoñecen algunha prenda poden pasar pola Secretaría do centro ou decirlle ao seu fillo/a que nola pida.

VALES DE MATERIAL

Recordamos ás persoas que lles concederon o vale de material da primeira axuda teñen que vir pola Secretaría do centro (non fai falta cita previa) a buscar o novo vale de material de 25 euros concedido pola Xunta de Galicia e que se debe gastar preferentemente antes do mes de decembro. Terá que recollelo a persoa solicitante ou persoa debidamente autorizada por ela por escrito.

CIRCULAR FIN DE CURSO

Para ver as informacións de fin de curso, prema na imaxe.

Resultado de imagen de información

CIRCULAR INICIO DE CURSO 2018-2019

Para visualizar a circular de inicio do curso 2018-2019, con información importante para a comunidade educativa, prema na imaxe.

Resultado de imagen de INFORMACION FAMILIAS

CIRCULAR FIN DE CURSO

Na circular de fin de curso hai informacións de interés. Para vela, prema na imaxe.

Resultado de imagen de INFORMACION

CIRCULAR FIN DE CURSO 2016-2017

Para ver a circular fin de curso 2016-2017, prema sobre a imaxe.

Resultado de imagen de circular informativa

AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Para ver a información sobre as axudas de libros e as axudas de material escolar para o curso 2017-2018, prema na imaxe.

Resultado de imagen de LIBROS E MATERIAL ESCOLARDocumentación:

1. Orde que regula as axudas.

2. Anexo I (Solicitude).

SOLICITUDE TRANSPORTE ESCOLAR CURSO 2017-2018

O vindeiro 15 de maio abrirase o prazo para solicitar o uso do transporte escolar durante o curso 2017-2018.

Para ler a información completa, premer na imaxe.

Resultado de imagen de transporte escolar

AVISO ÁS FAMILIAS DE ALERTA LARANXA

A Axencia Estatal de Meteoroloxía e Meteogalicia alertan dun fenómeno meteorolóxico adverso de nivel laranxa, dende as 15 horas en adiante (aproximadamente) do venres 3 de febreiro de 2017, por refachos de vento superiores aos 90-100 km/h que afectarán a toda Galicia.

Ante a devandita situación de risco, a Comisión Escolar de Alertas acordou a suspensión das actividades no exterior a partir das 15.00h (tanto escolares como extraescolares) das instalacións do centro escolar situados en tódolos concellos de Galicia.

Polo tanto, quedan suspendidas as actividades extraescolares do venres, día 3 de febrero de 2017.