Documentos de interese

V SCRATCH DAY 2019

Nova edición do Scratch Day que terá lugar o 26 de outubro no hotel Los Abetos de Compostela.

A iniciativa vai dirixida a escolares de entre 7 e 15 anos que terán a oportunidade de aprender a programar co seu ordenador, nunha sesión práctica, na que a rapazada debe asistir acompañada por un adulto.

A edición deste ano inclúe tamén un obradoiro dirixido ao profesorado ou persoas interesadas en formar á rapazada en Scratch.

Desta vez os escolares participantes traballarán con elementos hardware, aprendendo a programar accións sinxelas destes elementos e presenciando demostracións prácticas dos mesmos.

O obxectivo do V Scratch Day é difundir os valores da programación informática desde idades temperás no entorno da familia, de xeito que os escolares poden acceder ao mundo da programación de forma lúdica e divertida, pero amais pretendemos que esta iniciativa contribúa a eliminar mitos en relación á programación informática e a superar desde a infancia os estereotipos de xénero sobre este área do coñecemento, reducindo a fenda dixital de xénero.

Esta formación está pensada no contexto da familia por considerar decisiva a implicación dos pais e das nais, como apoio e motivación, de xeito que esta actividade non sexa unha excepción, senón o principio dun labor a seguir no fogar.

Agardando que esta actividade sexa do teu interese e poidas difundila no entorno que consideres, adxuntamos enlace para máis información e inscricións http://scratchday.cpetig.gal

GRUPO DE NAIS E PAIS POLA SAÚDE

Un ano máis, comeza a actividade “GRUPO DE NAIS E PAIS POLA SAÚDE ” dentro do "PROGRAMA DE PREVENCIÓN NO ÁMBITO FAMILIAR “MÁIS QUE UN TEITO” do curso 2019 – 2020.

A periodicidade será dunha xuntanza mensual de outubro de 2019 a xuño de 2020.
Comezaremos o Martes 29 de outubro de 2019 en horario de 20:00 h a 21:00 h, no Salón Azul do Edificio Liceo do Concello de Betanzos na Praza de Galicia,1.

Esta actividade é gratuíta estando aberta a todos os pais e nais que queiran compartir un espazo de comunicación e coñecemento xa que nas distintas reunións trataremos, entre todos e todas, aqueles temas que son de interese e preocupación para nais e pais á hora de educar os nosos fillos e fillas, relacionados coa vida familiar e social como son: normas e límites na familia, uso de internet e móbil, escola e familia, problemas de conduta e hábitos de vida saudables entre outros.

Esta actividade  se leva a cabo pola Unidade de Prevención de Condutas Adictivas do Concello de Betanzos conxuntamente cos concellos de Abegondo, Bergondo, Coirós e Oza-Cesuras.

As inscricións poden facerso ON LINE ata o 25 de outubro na seguinte ligazón, agradecendo a súa difusión:

INSCRICIÓN ONLINE:

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Premendo na imaxe, pode consultar as actividades extraescolares que se inician no próximo mes de outubro.

Algunhas actividades que estaban na proposta inicial, non poderán realizarse porque non se formou grupo.

Resultado de imaxes para actividades extraescolares

REUNIÓNS DE FAMILIAS

Resultado de imagen de REUNIÓN DE FAMILIAS

IMPORTANTE: HOUBO CAMBIOS NO CALENDARIO DE REUNIÓNS. LAMENTAMOS AS MOLESTIAS!

As reunións con familias dos diferentes niveis serán nas datas e horario que se indica no seguinte cadro.

DATA / HORA

4º EI