Documentos de interese

PRAZO DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2021-2022

Matricula curso 2017-18

O prazo para formalizar a matrícula para o alumnado que se incorpora neste curso ao colexio será do 20 ao 30 de xuño.

É necesario solicitar cita chamando ao número de teléfono 881880237.

1. Información sobre a matrícula.

2. Anexo III (Solicitude de matrícula).

3. Documento de lingua materna (só para 4º de infantil).

 

Se non se entregou ao facer a solicitude.

4. Autorización de matrícula.

5. Solicitude de Transporte Escolar.

6. Solicitude de Transporte Escolar Excepcional.

 

Documentos de interese para alumnado de 4º de infantil

7. A entrada na escola.

8. Empeza o cole!

 

 

IMPORTANTE: Durante a primeira semana de setembro, antes do inicio do curso, se a situación sanitaria o permite, realizarase unha Reunión de famlias de 4º de Educación infantil e outra de 1º de Educación Primaria. Serán anunciadas nesta páxina web.

 

BANCO DE LIBROS ANPA O CARREGAL DO IES FRANCISCO AGUIAR

Banco de libros - Home | Facebook

Esta información vai dirixida ás familias do alumnado de 6º de primaria do CEIP Vales Villamarín, que durante este curso 2020/21 foron socias da Anpa Brigantium e que para o vindeiro curso, teñen pensado seguir estudando no IES Francisco Aguiar. 

A Anpa O Carregal (Anpa do IES Francisco Aguiar) xestiona un Banco de libros propio, se estades interesados en participar no mesmo para o curso 2021/22 deberedes facer o seguinte, antes do 31 de xullo do 2021:

-         

Cubrir a ficha de inscrición que atoparedes na nosa web www.anpaocarregal.org no apartado Asóciate (É moi importante que cubrades os datos do e-mail e do teléfono porque será a forma de comunicarnos con vos)

-         

Ter pagada a cota de socia da Anpa Brigantium do curso 2020/21

-         

Enviar a ficha de inscrición cuberta, o xustificante de pago da Anpa O Carregal para o curso 2021/22 e o xustificante do pago da cota da Anpa Brigantium do curso 2020/21 por e-mail a info@anpaocarregal.org

 

A finais de agosto, poñerémonos novamente en contacto con vos a través de e-mail para que cubrades a solicitude dos libros que precisedes.

Para calquera dúbida, podedes poñervos en contacto con nós a través do mesmo e-mail, do teléfono 604 03 98 67 ou do noso facebook (Anpa O Carregal- IES Francisco Aguiar)

Desexando que esta información sexa do voso interese, envíavos un afectuoso saúdo:

 

                                                                                                     A Xunta Directiva da Anpa O Carregal

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR

Las ayudas para libros de texto y material escolar de Sanse podrán  solicitarse hasta el 16 de diciembre

O prazo para presentar as solicitudes será do 21 de maio ao 22 de xuño.

As consultas atenderanse por teléfono (881880237) ou por correo electrónico (ceip.vales.villamarin@edu.xunta.gal).

Para realizar o trámite presencialmente será necesario solicitar cita no mesmo teléfono (881880237).

Para ver o resumo de toda a información, prema AQUÍ.

Para consultar a Orde do DOG, prema AQUÍ.

Para consultar o extracto da Orde do DOG, prema AQUÍ.

Se quere descargar o modelo de solicitude, prema AQUÍ.

CARREIRA SOLIDARIA 21

Mejora tu salud con una carrera pedestre - Parques Alegres I.A.P.

O vindeiro venres 28 de maio o alumnado do centro educativo Ceip Vales Villamarin vai participar na  Carreira Solidaria “Corre por Betanzos 2021”. O obxectivo primordial da carreira, ademais de fomentar o deporte e o compañerismo, é a solidaridade.

Por iso, cada alumno/a poderá aportar algún alimento non perecedoiro (aceite, galletas, leite, conservas…), que poderán levar ao centro en bolsas e será recollido pola Cruz Vermella de Betanzos. Tamén haberá a posibilidade de que os nenos/as ou os seus familiares leven os alimentos directamente á Cruz Vermella.

Este ano, ademais, rendemos homenaxe a “Suso Bao”, mestre recén xubilado e un dos promotores desta carreira solidaria.

Lugar da actividade: Campo de fútbol do Carregal.

Horario dos diferentes grupos:

 

Este ano imos facer 6 grupos de carreira en Educación Primaria e 3 grupos en Educación Infantil co seguinte horario:

  • Primeiro: 9.30 a 10.00 horas.
  • Segundo: 10.00 a 10.30 horas.                                                          Ed. Infantil (3 anos): 10 a 10.30 h.
  • Terceiro: 10.30 a 11.15 horas.                                                           Ed. Infantil (4 anos): 10.30 a 11.00 h.
  • Quinto: 11.15 a 12.00 horas.                                                             Ed. Infantil (5 anos): 11.00 a 11.30 h.
  • Cuarto: 12.00 a 12.45 horas.
  • Sexto: 12.45 a 13.30 horas. 

O día da carreira terán que levar mascarilla e dorsal e vestir roupa e calzado axeitado (preferentemente camiseta de cor branca). Tamén sería recomendable levar unha gorra e unha botella de auga.

Este ano non poderán asistir as familias por mor da Covid, ainda que esperamos que o próximo ano poidamos celebrar a carreira todos xuntos.

Gracias pola súa colaboración.

LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNADO NOVO ADMITIDO PARA O CURSO 2021-2022

ADMISIÓN ALUMNADO 2019-2020 | Colegio Mª Inmaculada

 

Publicada a listaxe DEFINITIVA de alumnado novo admitido para o curso 2021-2022. TODAS AS SOLICITUDES FORON ADMITIDAS.

Pódese consultar a listaxe na Secretaría do colexio.

DO 20 AO 30 DE XUÑO HAI QUE REALIZAR A MATRÍCULA.

 

SOLICITUDE TRANSPORTE ESCOLAR CURSO 2021-2022

Transporte escolar – CEIP Capellanía del Yágabo

Aberto o prazo (do 5 ao 20 de maio) para solicitar transporte escolar para o curso 2021-2022. Para ver a información completa, prema na imaxe.

IMPRESOS

Solicitude de transporte para USUARIO DE DEREITO.

Solicitude de transporte para USUARIO EXCEPCIONAL.

 

INFORMACIÓN IMPORTANTE

Os próximos días 20 e 22 de abril o Concello de Betanzos vai realizar catro sesións formativas para que as persoas poidan familiarizarse coa SEDE ELECTRÓNICA, canle polo que haberá que presentar este ano as solicitudes para acceder ao Servizo Municipal de Comedor Escolar e Madrugadores, campamentos de verán no ámbito da conciliación ou axudas para o material escolar. Máis información no enderezo https://novas.betanzos.es/nota-informativa-servizos-sociais/ ou chamando ao teléfono 981770011.

PREMA NA IMAXE PARA VER A INFORMACIÓN COMPLETA.

LISTAXES PROVISIONAIS DE ALUMNADO NOVO ADMITIDO PARA O CURSO 2021-2022

ADMISIÓN ALUMNADO 2019-2020 | Colegio Mª Inmaculada

Publicada a listaxe PROVISIONAL de alumnado novo admitido para o curso 2021-2022. TODAS AS SOLICITUDES FORON ADMITIDAS.

Pódese consultar a listaxe na Secretaría do colexio.

Antes do 18 de maio publicarase a LISTAXE DEFINITIVA.

 

 

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

A partir do luns, día 01-03-2021, retómanse as actividades extraescolares, tal e como estaban realizándose antes da suspensión temporal.

ADMISIÓN PARA O CURSO 2021-2022

 

Poden realizar as súas consultas no teléfono 881880237 ou no correo electrónicoceip.vales.villamarin@edu.xunta.gal

Se vai realizar os trámites presencialmente, deberá solicitar unha cita no mesmo teléfono ou no mesmo correo electrónico.

 

O prazo para presentar as solicitudes para o alumnado de nova incorporación ao colexio será do 1 ao 22 de marzo de 2021.

Publicación das listaxes provisionais de alumnado admitido: 26 de abril de 2021.

Publicación das listaxes definitivas de alumnado admitido: 18 de maio de 2021.

Formalización de matrícula: do 20 ao 30 de xuño de 2021.

 

INFORMACIÓN

Información admisión alumnado

Calendario procedemento de admisión

Áreas de Influencia

Postos escolares vacantes

Tríptico PEC (Proxecto Educativo de Centro)

Orde 12 de marzo de 2013

Orde 25 de xaneiro de 2017

Orde 18 de decembro de 2020

 

IMPRESOS

Solicitude de admisión

Documento Autorización de Matrícula

Solicitude de Transporte Normal (domicilio a máis de 2 km)

Solicitude de Transporte Excepcional

 

Distribuir contido