Documentos de interese

XORNADA DE PORTAS ABERTAS PARA AS FAMILIAS DO NOVO ALUMNADO

As familias do novo alumnado do CEIP Francisco Vales Villamarín para o curso 2024/2025 que naceron no ano 2021 e non coñezan o colexio, poden pasar a visitar o edificio de infantil o próximo martes, día 27 de febreiro de 2024, ás 16:30 h., e recibir información sobre o colexio e a etapa educativa que van comezar.

MANDADOS DO MECO

"Pinchando" na imaxe, poden acceder a un PDF cos MANDADOS DO MECO para cada día da semana.

DESFILE DE ENTROIDO

El Entroido o Antroido en la provincia de Ourense

O vindeiro VENRES, 9 DE FEBREIRO, celebraremos o ENTROIDO no parque do Pasatempo. O alumnado sairá do centro a partir das 10:30 h. e o desfile dará comezo ás 11:00 h.

Na entrada ao Pasatempo, o alumnado realizará un pequeno e breve desfile que consistirá en dar unha volta ao patio central do parque e se colocará na súa zona.

A orde de entrada será: 6º / 5º / 4º / 3º / 2º / 1º de Educación Primaria – 6º / 5º / 4º de Educación Infantil.

Ao finalizar, volverán a saír na mesma orde.

As familias que queiran presencialo terán que colocarse nas gradas do parque. Se non é posible por falta de mobilidade poderán situarse detrás das cintas de balizaxe nos laterais do recinto.

BONO DEPORTE XUNTA

A Xunta de Galicia lanzou unha campaña anunciando un "bonodeporte" para nenos e nenas de 6 a 16 anos que estén federados nalgún deporte ou dentro do programa escolar Xogade (como é o caso dalgún alumnado do noso centro, que recibirá, a través dunha mensaxe abalar, o identificador correspondente para poder solicitalo). Os bonos poden solicitarse dende o luns día 8 de Xaneiro. Teñen toda a información na páxina web: bonodeporte.gal

CONCURSO CARTEIS DE NADAL DO CONCELLO DE BETANZOS

Dirixido a alumnado de Infantil e Primaria. Se quere ver a información completa, PREMA NA IMAXE.

GRUPO DE NAIS E PAIS POLA SAÚDE

PREMENDO NA IMAXE PODE ACCEDER Á SOLICITUDE DE PARTICIPACIÓN.

VENDIMA INFANTIL 2023

Blanco legítimo | Cepas y Vinos

O próximo sábado, 30 de setembro, ás 16:30 horas, no Paseo da Tolerancia, terá lugar a VENDIMA INFANTIL 2023 organizada pola Adega Pagos de Brigante.

Consistirá na recollida, despalillado, pisado e prensado da uva.

Posteriormente, haberá unha merenda.

Poden participar as nenas e os nenos entre os 6 e 12 anos.

Para participar é necesario apuntarse no seguinte enlace que recollerá as inscricións pola orde na que se anoten.

REUNIÓN DE FAMILIAS

Reuniones con las familias – IES Goya

Tal e como se publicou na Circular de Fin do Curso pasado e tal e como se informou ás familias no momento da matrícula,

O mércores, 06-09-2023, ás 16:30 h., na Sala de Usos Múltiples de Primaria, tivo lugar a REUNIÓN XERAL DE FAMILIAS DE 4º de INFANTIL.

O mércores, 06-09-2023, ás 18:00 h., na Sala de Usos Múltiples de Primaria, tivo lugar a REUNIÓN XERAL DE FAMILIAS DE 1º de PRIMARIA.

Para ver as demais REUNIÓNS DE FAMILIAS, PREMA NA IMAXE.

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Actividades Extraescolares – INICIO

PREMENDO NA IMAXE, poden acceder á información sobre as Actividades Extraescolares para o curso 2023-2024.

O período de inscrición é do 11 ao 22 de setembro.

PERÍODO DE ADAPTACIÓN INFANTIL

LA NECESIDAD DEL PERIODO DE ADAPTACIÓN - La Abejita Traviesa

Para ver como se vai desenvolver o período de adaptación de 4º de infantil, PREMA NA IMAXE.