blogue de_Orientación

Presentación

A través deste blogue, o Departamento de Orientación do CEIP Francisco Vales Villamarín, pretenderá difundir actividades desenroladas no centro, recursos e materiais interesantes para a atención á diversidade de elaboración propia e/ou atopados na rede, orientacións para mestres e familias, difusión de novas e actividades de formación... Pretende ser medio de difusión e comunicación con mestres, alumnos e familias. Gracias por visitalo e participar activamente.

Ver para Aprender: ni un caso más de fracaso escolar debido a una mala visión.

Campaña de concienciación e prevención de saúde visual infantil.Para máis información pinchar aquí: http://verparaaprender.es/

Un ano máis...preto da ESO

A semana pasada o alumnado de 6º EP visitou o IES Francisco Aguiar para coñecer un poco máis como vai ser a nova etapa educativa na que pronto se atoparán. Da man do Director e Vicedirector coñecimos as instalacións, organización  e actividades do centro e,  alumnos e alumnas de 1º e 2º da ESO, déronnos sabios consellos para poder afrontar con éxito, ánimo e ilusión a nova etapa.

Moitas grazas, un ano máis, pola acollida!.

2 DE ABRIL: DÍA MUNDIAL DA CONCIENCIACIÓN SOBRE O AUTISMO

Para colaborar na concienciaión sobre o autismo e facilitar orientacións para mellorar a resposta educativo achego á Comunidade Educativa a presentación realizada con motivo das "VI XORNADAS DO ENSINO: ENTENDENDO O AUTISMO" organizadas por ANPE no mes de febreiro nas que tiven o pracer de participar.

No PDF adxunto poderedes atopar unha breve explicación teórica sobre o autismo así como unha proposta de  medidas que desde todos os axentes educativos (Comunidade Educativa, centro, profesorado, familias, institucións..) se deben adoptar para unha xeitada resposta educativa. Inclúense recursos que espero sexan de axuda.

E para os nenos e neas este magnífico vídeo compartido por ASPAU. Pinchade aquí para acceder

26 de marzo: Día da concienciación mundial sobre a epilepsia

A epilepsia é un trastorno derivado do funcionamento anormal dun grupo de neuronas que se produce de xeito esporádico nunha zona concreta do cerebro. Maniféstase en forma de crises recurrentes que poden ser convulsivas ou non, como no caso das "ausencias epilépticas".

Para saber máis sobre como actuar ante unha crise pinchar aquí.