blogue de_Orientación

Presentación

A través deste blogue, o Departamento de Orientación do CEIP Francisco Vales Villamarín, pretenderá difundir actividades desenroladas no centro, recursos e materiais interesantes para a atención á diversidade de elaboración propia e/ou atopados na rede, orientacións para mestres e familias, difusión de novas e actividades de formación... Pretende ser medio de difusión e comunicación con mestres, alumnos e familias. Gracias por visitalo e participar activamente.

3 de decembro Día Internacional das Persoas con Discapacidade.

Ao longo do mes de decembro, con motivo da conmemoración do día de hoxe, traballaremos en prol das persoas con discapacidade coa proposta de actividades que se adxuntan no documento, partindo sempre dun magnífico libro: WONDER. Pinchade no enlace para acceder ao conto.

Poñer en valora a diversidade e as diferenzas, ver as discapacidades desde outro punto de vista e traballar en equipo para facer accesible a TOD@S a escola, e máis concretamente o noso patio, é o obxectivo.

Conferencia de David Bueno. Moi interesante!

Hai uns días tiven o pracer de asistir á conferencia«Educar a través de la sorpresa: cómo aprende el cerebro» de David Bueno,  doctor en Bioloxía, especializado na xenética do desenvolvemento e a neurociencia. Recomendo escoitala para entender e adaptar mellor os pocesos educativos.

Vales de futuro: INTERNET

Como xa comentabamos en entradas anteriores,  a World Wide Web converteuse no maior medio de comunicación da historia da humanidade. A Internet é xa unha ferramenta indispensable e representa un mundo de posibilidades para o lecer e a aprendizaxe pero tamén supón unha serie de risco que debemos coñecer.

Desde o Departamento de Orientación facilitamos una serie de recomendacións e acceso a guías que esperamos sexan da vosa utilidade para axudar aos vosos fillos e fillas a facer un uso axeitado deste medio de comunicación do presente e, poder así,  evitar riscos nun futuro.

Guía Navega con Rumbo (pinchar para acceder)

Guía para uso seguro y responsable de Internet (pinchar para acceder)

Grazas Antia!!

Sempre é un pracer recibir un fermoso agasallo. Pero cando o fan con tanto cariño, traballo e ilusión o corazón énchese dunha felicidade que nunca se esquecerá.

Antía e a súa mamá, da Escola de Educación Infantil de Fontelo (Ois), fixeron para min e o Vales este fermoso Principito que me acompañará para sempre.

MOITAS GRAZAS!!!