blogue de_Orientación

Presentación

A través deste blogue, o Departamento de Orientación do CEIP Francisco Vales Villamarín, pretenderá difundir actividades desenroladas no centro, recursos e materiais interesantes para a atención á diversidade de elaboración propia e/ou atopados na rede, orientacións para mestres e familias, difusión de novas e actividades de formación... Pretende ser medio de difusión e comunicación con mestres, alumnos e familias. Gracias por visitalo e participar activamente.

Aprender xogando

Teño bos amigos e amigas pero se de algo estou agradecida é de "ser amiga" de MUDAR-E. Esta asociación de recente creación ten como finalidade mellorar a nosa escola a partir da formación rigurosa e científica do profesorado e o traballo e reflexión en equipo. Se queredes máis información sobre este proxecto podedes pinchar aquí.

Non hai dúbida da importancia do xogo na infancia e  que o mellor xeito de aprender é xogando. O desenvolvemento psicomotor, cognitivo, afectivo-emocional e social estimúlase a través do xogo. Compañeiros e compañeiras da Asociación MUDAR-E facilintan interesantes recursos para facilitar no noso alumnado un axeitado desenvolvemento desde o xogo educativo. Moitas grazas por compartir coñecementos e experiencias.

Pinchar no enlace para acceder.  Nesta páxina podedes atopar recomendacións de xogos por cursos ou asignaturas moi interesantes.

CEL, Recopilación de experiencias de xogos de mesa nas aulas. Pinchade aquí para acceder.

Neste manual podedes atopar unha análise  xogos de mesa recomendados. Pinchade para acceder aquí.

E un iteresante blog "PROYECTO ENSEÑANDO A JUGAR, APRENDER JUGANDO". Pinchade aquí para acceder.

Protocolo para a atención educativa ao alumnado con Discapacidade Auditiva

Novo protocolo para a atención ao alumnado con necesidades específicas de apoio educativo: alumnado con Discapacidade Auditiva. Pinchar aquí para acceder.

3 de decembro Día Internacional das Persoas con Discapacidade.

Ao longo do mes de decembro, con motivo da conmemoración do día de hoxe, traballaremos en prol das persoas con discapacidade coa proposta de actividades que se adxuntan no documento, partindo sempre dun magnífico libro: WONDER. Pinchade no enlace para acceder ao conto.

Poñer en valora a diversidade e as diferenzas, ver as discapacidades desde outro punto de vista e traballar en equipo para facer accesible a TOD@S a escola, e máis concretamente o noso patio, é o obxectivo.

Conferencia de David Bueno. Moi interesante!

Hai uns días tiven o pracer de asistir á conferencia«Educar a través de la sorpresa: cómo aprende el cerebro» de David Bueno,  doctor en Bioloxía, especializado na xenética do desenvolvemento e a neurociencia. Recomendo escoitala para entender e adaptar mellor os pocesos educativos.