Blogues

Presentación

A través deste blogue, o Departamento de Orientación do CEIP Francisco Vales Villamarín, pretenderá difundir actividades desenroladas no centro, recursos e materiais interesantes para a atención á diversidade de elaboración propia e/ou atopados na rede, orientacións para mestres e familias, difusión de novas e actividades de formación... Pretende ser medio de difusión e comunicación con mestres, alumnos e familias. Gracias por visitalo e participar activamente.

DIA DA PAZ 2023

PREMEDE NA IMAXE

LIBROS NA MALETA

E así, case sen que nos deramos conta, entre tantas actividades e emocións, chegamos a fin de curso.

Non queremos que votedes en falta as vosas lecturas favoritas e, por iso, igual que preparamos a roupa que queremos levar cando marchamos de vacacións, o equipo da biblioteca preparouvos unha MALETA CHEA DE LIBROS para que escollades cales preferides colocar entre os imprescindibles para levar.

BO VERÁN E MELLORES LECTUAS!

CONCERTOS NO VALES

Estas semanas tivemos a sorte de poder gozar con varios concertos para a rapazada de infantil e de primaria. Por unha banda, o Concello organizou un concerto co músico Pablo Díaz, onde nenos e nenas de infantil, 1º e 2º de Primaria cantaron e bailaron ao son das súas cancións. Pola outra, nenos e nenas do Conservatorio Municipal do Concello interpretaron, xunto cos seus profes, algunhas cancións para o público de 2º de Primaria.

LETRAS GALEGAS 2022

Para conmemorar o Día das Letras Galegas e ao escritor homenaxeado este ano, no cole, ademais de distintas actividades nas aulas para coñecer a figura de Florencio Delgado Gurriarán, tivemos a sorte de poder disfrutar cun pequeno festival.

Nenas e nenos, tanto de infantil coma de Primaria, xunto cos profes, gozaron dos bailes dos grupos do Entroido de Samede e dos Mariñeiros de Betanzos. Para rematar o Festival, todos xuntos bailamos Terra, das Tanxugueiras. Pasámolo xenial!!

PREMEDE NA IMAXE!!

BAILE TERRA INFANTIL