Blogues

Presentación

A través deste blogue, o Departamento de Orientación do CEIP Francisco Vales Villamarín, pretenderá difundir actividades desenroladas no centro, recursos e materiais interesantes para a atención á diversidade de elaboración propia e/ou atopados na rede, orientacións para mestres e familias, difusión de novas e actividades de formación... Pretende ser medio de difusión e comunicación con mestres, alumnos e familias. Gracias por visitalo e participar activamente.

OBRADOIROS DE PANDEIRETA

Este mes botaron a andar os obradoiros de pandeireta. Os nenos e nenas que se apuntaron aprenderán a tocar este instrumento e algunha canción tradicional. Moitas grazas pola vosa participación!!

MAGOSTO EN INFANTIL

Nenos e nenas de Infantil gozaron coa festa das castañas, pasáronno en grande.

Non dubidedes en visitar o blogue de infantil!!!

CELEBRACIÓN DO MAGOSTO EN INFANTIL

O SAMAIN NO VALES

A partir do Proxecto Documental Integrado, que nos propoñen dende a Biblioteca, alumnado e familias colaboraron para festexar o Samaín adornando o cole con cabazas "disfrazadas" coa temática Galicia.

Moitas grazas pola vosa colaboración!!!

CLICA NA IMAXE PARA VER O VÍDEO