Blogues

Presentación

A través deste blogue, o Departamento de Orientación do CEIP Francisco Vales Villamarín, pretenderá difundir actividades desenroladas no centro, recursos e materiais interesantes para a atención á diversidade de elaboración propia e/ou atopados na rede, orientacións para mestres e familias, difusión de novas e actividades de formación... Pretende ser medio de difusión e comunicación con mestres, alumnos e familias. Gracias por visitalo e participar activamente.

A preocupación de Lucía

Da man do Principiño, o cordero,  o Señor Potato,  Lucía e a súa preocupación achegamos a todo o alumno do centro as funcións do Departamento de Orientación ao longo destes días.

Así que... rapaces e rapazas, mestres e mestras, familias!,  non deixedes crecer os vosos "baobas". Acudide a falar coa Orientadora e entre tod@s buscaremos unha solución. Esrtamos aquí para axudar.

BECAS DO CONCELLO PARA O CURSO 2018-2019

Desde hoxe está aberto o prazo para solicitar as Becas que ofrece o Concello de Betanzos para a adquisición de libros e material escolar.

Entregar as solicitudes nos Servizos Sociais do Concello.

Enlace á noticia publicada en prensa.

NOVO CURSO

Un novo curso comeza e con el novas ilusións e proxectos. Este curso que empezamos 2018/2019 temos entre mans un novo Proxecto Documental Integrado. Continuando a viaxe comezada hai dous anos, primeiro en globo a distintos países do mundo, logo adentrándonos na idade media, este ano imos cara o futuro.

Da man de "O Principiño" de Antoine de Saint-Exupéry o cole sumérxese no "Vales para o futuro".

Aquí vos deixo os murais de benvida dos edificios de Infantil e Primaria cara unha nova aventura.

Edificio de Infantil

Edificio de Primaria

BENVIDOS AO CURSO 2018-2019!

Para ver o documento completo ver arquivo adxunto