Blogues

Presentación

A través deste blogue, o Departamento de Orientación do CEIP Francisco Vales Villamarín, pretenderá difundir actividades desenroladas no centro, recursos e materiais interesantes para a atención á diversidade de elaboración propia e/ou atopados na rede, orientacións para mestres e familias, difusión de novas e actividades de formación... Pretende ser medio de difusión e comunicación con mestres, alumnos e familias. Gracias por visitalo e participar activamente.

3 de decembro Día Internacional das Persoas con Discapacidade.

Ao longo do mes de decembro, con motivo da conmemoración do día de hoxe, traballaremos en prol das persoas con discapacidade coa proposta de actividades que se adxuntan no documento, partindo sempre dun magnífico libro: WONDER. Pinchade no enlace para acceder ao conto.

Poñer en valora a diversidade e as diferenzas, ver as discapacidades desde outro punto de vista e traballar en equipo para facer accesible a TOD@S a escola, e máis concretamente o noso patio, é o obxectivo.

VISITA A CASA DAS CIENCIAS E AO PLANETARIO

Os nenos e nenas de 2º desprazámonos ata Coruña para visitar a Casa das Ciencias e o Planetario. Alí aprendimos algúns dos misterios que agocha o Espazo e coñecimos un pouco máis o lugar de onde ven o noso amigo o Principiño.

CASA DAS CIENCIAS E PLANETARIO on PhotoPeach

Conferencia de David Bueno. Moi interesante!

Hai uns días tiven o pracer de asistir á conferencia«Educar a través de la sorpresa: cómo aprende el cerebro» de David Bueno,  doctor en Bioloxía, especializado na xenética do desenvolvemento e a neurociencia. Recomendo escoitala para entender e adaptar mellor os pocesos educativos.