blogue de_Orientación

Presentación

A través deste blogue, o Departamento de Orientación do CEIP Francisco Vales Villamarín, pretenderá difundir actividades desenroladas no centro, recursos e materiais interesantes para a atención á diversidade de elaboración propia e/ou atopados na rede, orientacións para mestres e familias, difusión de novas e actividades de formación... Pretende ser medio de difusión e comunicación con mestres, alumnos e familias. Gracias por visitalo e participar activamente.

Porque unha escola diferente é necesaria

Coñecendo o Síndrome de Asperger

O pasado día 6 de febreiro, os alumnos e alumnas de 5º EP e o profesorado do centro, tivemos a sorte de compartir con Iria, Bea e Marta unha sesión de sensibilización e formación que nos achegou ao Síndrome de Asperger. Aprendimos moitas cousas sobre as persoas con dito Síndrome e como poder entendelas e axudalas.  Pero sobre todo aprendimos que aínda que todos somos diferentes, no fondo non o somos tanto xa que soen ser as mesmas cousa as que nos fan ser felices, estar nerviosos, tristes ou enfadados.

Grazas á Asociación ASPERGA pola súa colaboración!

30 de xaneiro: DÍA DA PAZ

Este é o lapis máxico do  Departamento de Orientación. Cambiemos a nosa escola! Cambiemos o noso mundo!

"ONE CHILD, ONE TEACHER, ONE BOOK & ONE PEN CAN CHANGE THE WORLD" MALALA YOUSAKZAI

COMPARTINDO APRENDIZAXES

O pasado venres día 26, o CEIP San Marcos de Abegondo, convidaron ao noso centro a compartir con eles unha xornada aprendendo sobre as estrelas e o espacio. Ademáis compartiron con nós as súas aprendizaxes sobre a robótica e a programación con scratch. Moitas grazas pola experiencia!. Lástima que só puideran asistir dúas clases pero seguro que noutra ocasión podemos volver a compartir experiencias e aprendizaxes.

APRENDER A COMPARTIR, APRENDENDO COMPARTINDO, COMPARTIR PARA APRENDER

GRAZAS!