blogue de_Orientación

Presentación

A través deste blogue, o Departamento de Orientación do CEIP Francisco Vales Villamarín, pretenderá difundir actividades desenroladas no centro, recursos e materiais interesantes para a atención á diversidade de elaboración propia e/ou atopados na rede, orientacións para mestres e familias, difusión de novas e actividades de formación... Pretende ser medio de difusión e comunicación con mestres, alumnos e familias. Gracias por visitalo e participar activamente.

Charla para as familias: Comunicación afectiva-sexual

A ANPA Brigantium e a ANPA O Carregal organizan estas interesantísimas charlas gratuítas para as familias sobre como tratar con normalidade a  afectividade e sexualidade cos nosos fillos e fillas. Serán o xoves 23 de maio e o mércores 29, ás 18:00h no CEIP Fco. Vales Villamarín. A charla será impartida pola asociación SEXUS.

Animádevos a asistir!

Paso á ESO: Visita ao IES Francisco Aguiar

O paso xoves 25 de abril o alumnado de 6º EP visitou o IES Francisco Aguiar para coñecer un poco máis como vai ser a nova etapa educativa na que pronto se atoparán. Da man do Director coñecimos as instalacións, organización  e actividades do centro e,  alumnos e alumnas  da ESO, déronnos sabios consellos para poder afrontar con éxito, ánimo e ilusión a nova etapa.

Moitas grazas, un ano máis, pola acollida!.

Aprender xogando

Teño bos amigos e amigas pero se de algo estou agradecida é de "ser amiga" de MUDAR-E. Esta asociación de recente creación ten como finalidade mellorar a nosa escola a partir da formación rigurosa e científica do profesorado e o traballo e reflexión en equipo. Se queredes máis información sobre este proxecto podedes pinchar aquí.

Non hai dúbida da importancia do xogo na infancia e  que o mellor xeito de aprender é xogando. O desenvolvemento psicomotor, cognitivo, afectivo-emocional e social estimúlase a través do xogo. Compañeiros e compañeiras da Asociación MUDAR-E facilintan interesantes recursos para facilitar no noso alumnado un axeitado desenvolvemento desde o xogo educativo. Moitas grazas por compartir coñecementos e experiencias.

Pinchar no enlace para acceder.  Nesta páxina podedes atopar recomendacións de xogos por cursos ou asignaturas moi interesantes.

CEL, Recopilación de experiencias de xogos de mesa nas aulas. Pinchade aquí para acceder.

Neste manual podedes atopar unha análise  xogos de mesa recomendados. Pinchade para acceder aquí.

E un iteresante blog "PROYECTO ENSEÑANDO A JUGAR, APRENDER JUGANDO". Pinchade aquí para acceder.

Protocolo para a atención educativa ao alumnado con Discapacidade Auditiva

Novo protocolo para a atención ao alumnado con necesidades específicas de apoio educativo: alumnado con Discapacidade Auditiva. Pinchar aquí para acceder.