blogue de_Orientación

Presentación

A través deste blogue, o Departamento de Orientación do CEIP Francisco Vales Villamarín, pretenderá difundir actividades desenroladas no centro, recursos e materiais interesantes para a atención á diversidade de elaboración propia e/ou atopados na rede, orientacións para mestres e familias, difusión de novas e actividades de formación... Pretende ser medio de difusión e comunicación con mestres, alumnos e familias. Gracias por visitalo e participar activamente.

Un ano máis...ao cole dos maiores!!

O pasodo venres día 8 levouse a cabo unha xornada de xogos, amizade e diversión para coñecer o cole de Educación Primaria por parte  do alumnado de Educación Infantil que se incorpora á nova etapa educativa o vindeiro curso. A través das ensinanzas do "Principito" o alumnado foi coñecendo as instalacións do centro, ao seu profesorado e aos novos compañeiros e compañeiros cos que convivirán.

Benvid@s!!

Para ver as fotos pinchade aquí

VIII Convivencia coas EEI de Coirós

Un ano máis, as Escolas de Educación Infantil do Concello de Coirós, convidaron ao alumnado de 6º EI do CEIP F. Vales Villamarín a unha gran festa de convivencia. Houbo presentacións, teatro, música, merenda, xogos, agasallos e moitísma diversión e lazos de amizade que se tecen grazas a iniciativas coma esta.

Moitas grazas!

Para ver máis fotos pinchade aquí.

Ver para Aprender: ni un caso más de fracaso escolar debido a una mala visión.

Campaña de concienciación e prevención de saúde visual infantil.Para máis información pinchar aquí: http://verparaaprender.es/

Un ano máis...preto da ESO

A semana pasada o alumnado de 6º EP visitou o IES Francisco Aguiar para coñecer un poco máis como vai ser a nova etapa educativa na que pronto se atoparán. Da man do Director e Vicedirector coñecimos as instalacións, organización  e actividades do centro e,  alumnos e alumnas de 1º e 2º da ESO, déronnos sabios consellos para poder afrontar con éxito, ánimo e ilusión a nova etapa.

Moitas grazas, un ano máis, pola acollida!.