Deporte na Escola

▷ Voleibol: Imágenes Animadas, Gifs y Animaciones ¡100% GRATIS!DEPORTE ESCOLAR.▷ Voleibol: Imágenes Animadas, Gifs y Animaciones ¡100% GRATIS!

Volei Curso 22-23

O vindeiro mércores día 26 de abril de 2022, dará comenzo a competición escolar de Volei. As 3 xornadas que terá a Competición Escolar este curso, serán mércores día 26 de abril e  3 e 10 de maio,  no Pavillón do Ceip Randufe . O horario dos partidos será o seguinte: 16:30h a 19:30h. Para participar en ditas xornadas o prazo de inscripción rematará o  vindeiro venres 21 de abril. Para os nenos/as de Bornetas e Areas se fose necesario o autobús pasaría polas paradas.

Poden atopar máis información en www.agrudebam.es ou na web do cole na sección Deporte no2/Deporte na Escola/Volei.

Aquí podemos descargar a folla de inscripción.