Campo a Través

▷ Correr: Imágenes Animadas, Gifs y Animaciones ¡100% GRATIS!CAMPIONATO PROVINCIAL ▷ Correr: Imágenes Animadas, Gifs y Animaciones ¡100% GRATIS! DE CAMPO A TRAVÉS.

Parque de Castrelos ( Vigo)

12/02/23

O vindeiro, domingo 12 de febreiro de 2023, levarase a cabo o Campionato Provincial de Campo a Través da presente campaña escolar de Campo a Través, no circuíto do Parque de Castrelos en Vigo.

A competición para o alumnado do CEIP Nº2 empezará ás 11:10h coa proba Alevín Feminino ( alumnas de 4º e 5º), ás 11:25h a proba Alevín Masculino ( alumnos de 4º e 5º), ás 11:40h a proba Benxamín Feminino ( alumnas de 2º e 3º) e ás 11:55h a proba Benxamín Masculino ( alumnos de 2º e 3º).

Aquí vos deixamos o circuíto, as horas e distancias.

O autobús pasará polas paradas de Rotonda Areas, Rotonda Bornetas ás 9:15h e sairá do colexio ás 9:25h e a volta será ás 13:30h aproximadamente. Se algún participante vai coa súa familia, directamente ao circuíto terá que estar alí media hora antes da súa proba.

Tódolos nenos/as teñen que traer chándal (o do cole se o tiveran), a equipación do colexio ( camiseta e pantalón), e tenis. En caso de choiva que leven roupa seca para cambiarse.

¡¡¡IMPORTANTE!!! A roupa do colexio será devolta antes do mércores día 15 de Febreiro.

Poden atopar máis información da proba na web do cole: en Deporte no2

Para calquera dúbida podedes contactar con nós no Teléfono: 650602161