Campo a Través

Cambio no Horario  de Campo a Través Escolar Zonal 22-23.

Zona recreativa Ribeira de Caldelas.

Xoves  3  novembro 2022.

A proba de Campo a Través, en horario escolar de mañá, que ía ter lugar o vindeiro xoves día 27 de outubro vai ser aprazada para o vindeiro xoves día 3 de novembro de 2022, debido as condicións metereolóxicas adversas. A proba levarase a cabo na zona recreativa da Ribeira de Caldelas.  Dita xornada está destinada os/as nenos/as de 2º e 3º de Educación Primaria, que competirán por equipo clase  e asistirán á proba cos seus titores e profesorado de apoio á mesma.

Tod@s @s alumn@s deberán levar merenda, a equipación do colexio e o chándal do mesmo se o tiveran. Tamén teñen que levar roupa, calcetíns e tenis de reposto. @s nenos e nenas asistirán a escola como calquera día normal de clase e sairán e volverán  ao colexio para levar a cabo a proba. Non varía o horario habitual e o desprazamento será en autobús gratuíto.

O alumnado de 2º sairá do colexio ás 9:30h e volta ao mesmo arredor das 11:20 horas. A súa competición levarase a cabo aproximadamente entre ás 10:00h e 11:00h.

O alumnado de 3º sairá do colexio ás 10:30h e volta ao mesmo arredor das 12:50 horas. A súa competición levarase a cabo aproximadamente ás 11:00h e 12:00h.

Todas as familias poderán asistir á proba para ver aos seus fill@s na xornada, desprazándose polos seus propios medios.

Cambio no Horario  de Campo a Través Escolar Zonal 22-23.

Zona recreativa Ribeira de Caldelas.

Venres 4 novembro 2022.

A proba de Campo a Través, en horario escolar de mañá, que ía ter lugar o vindeiro venres 28 de outubro, vai ser aprazada para o vindeiro venres día 4 de novembro de 2022, debido as condicións metereolóxicas adversas. A proba levarase a cabo na zona recreativa da Ribeira de Caldelas.  Dita xornada está destinada os/as nenos/as de 4º e 5º de Educación Primaria, que competirán por equipo clase  e asistirán á proba cos seus titores e profesorado de apoio á mesma.

O alumnado de 4º sairá do colexio ás 9:30h e volta ao mesmo arredor das 11:20 horas. A súa competición levarase a cabo aproximadamente ás 10:00h e 11:00h.

O alumnado de 5º sairá do colexio ás 10:30h e volta ao mesmo arredor das 12:50 horas. A súa competición levarase a cabo aproximadamente ás 10:00h e 11:00h.