“Mindfulness na Casa”

Mindfulness na Casa”

Dentro do Proxecto Erasmus+: “Un estilo de vida saudable e feliz”, estamos traballando na etapa de confinamento o Mindfulness na casa. Unha fantástica opción, para estar tranquilos e mentalmente fortes, neste momento tan complicado. O Mindfulness axúdanos a levar este cambio de hábitos moito mellor, a concentrarnos  para estudar e sobre todo a asumir responsabilidade ante esta situación.

Aquí vos deixamos as fantásticas experiencias do alumnado do Ceip Nº2 de Tui.

Ada de 5ºA achéganos o seu vídeo coa súa proposta de Mindfulness diario. Animádevos a probar este momento, con Ada que o fai de maravilla.

Hugo Vila de 5ºC achéganos o seu vídeo coa súa proposta de Mindfulness diario. Fantástico Hugo. Animádevos a probar este momento resultará moi relaxante.
Sara de 6ºA achéganos as súas fotos coa súa proposta de Mindfulness diario. Animádevos a probar este momento, con Sara que o fai de moi ben.
Aarón de 6ºC achéganos o seu vídeo practicando Mindfulness diario. Fantástico Aarón. Animádevos a probar este momento resultará moi relaxante.
Irene de 5ºB achéganos as súa foto coa súa proposta de Mindfulness diario. Moi ben Irene.

Aarón de 6ºC achéganos as súas fotos coa proposta de Sara de Mindfulness diario. Moi ben Aarón.

Kevin de 6ºB achéganos as súas fotos coa proposta de Sara de Mindfulness diario. Moi ben Kevin.
Sara de 3ºA achéganos o seu traballo practicando Mindfulness. Fantástico Sara.

Mindfulness at home
In order to continue our project "Happy and Healthy lifestyle", we practice mindfulness at home. We tought it was a good idea and a great experience so much needed during the quarantine, so we could stay mentally relaxed and strong.
Here are some examples of the great job that our students made at home.