Campo a Través Provincial 19-20. Azucreira de Portas

Campo a Través Provincial 19-20.

Azucreira  de Portas

Mércores 12 febreiro 2020

O pasado, mércores día 12 febreiro de 2020, en horario de mañá, tivo lugar o Campionato Escolar Provincial de Campo a Través Provincial da presente Campaña Deportiva,  nas Instalacións da Azucreira de Portas. Nesta xornada participou o alumnado de 3ºA do noso colexio que se clasificaron na proba que tivo lugar en Tomiño.

Aquí vos deixamos algunhas fotos dos bos momentos vividos, do moito que nos gustou compartir esta proba cos compañeiros, e do ben que nos sentimos rematando a proba. Menudos Campeóns!!

Azucreira Crosscountry race in Portas.

On February 12th, there was the school Crosscountry race championship in Portas. Students from 3rd grade A participated in this race because they clasified In Tomiño’s race.

Here you have some pictures of the race where our students had a great fun with other school mates.