A volta ao Mundo de Lúa

A Volta ao Mundo de Lúa.

No mes de setembro, coincidindo co día Internacional do Deporte, Lúa puxo en marcha a Milla. O alumnado do cole debería percorrer millas cada recreo, para entre todos/as conseguir dar a volta ao mundo.

Rematado o mes de outubro, Lúa comprobou que fixemos 2.254 millas ( 3.627,5 km).

1ºA 83              1ºB 98

2ºA 130            2ºB 229

3ºA 69             3ºB 80

4ºA 96             4ºB 91

5ºA 83             5ºB 93        5ºC 82

6ºA 160           6ºB 124      6ºC 51

Así que lles enviou unha postal a cada clase, agradecendo o bo traballo e fíxolles entrega dun ingrediente que poideran usar no restaurante de Lúa: Sal das Salinas de Figueira da Foz.

Con todas estas millas, Lúa saíu de Tui, pasou por Figueira da Foz, Lisboa, Faro, Sevilla, Granada, Toledo, Madrid e finalmente chegou a Torrevieja en Alacante. Alí descubriu que nesta cidade tamén teñen gran tradición de salinas. Algo que une a Torrevieja e a Figueira da Foz.

Algunhas clases gardárono para cociñar, outras repartiron o sal en bolsiñas e levárono para degustar coas súas familias.

Lúa convidou aos nen@s a seguir facendo millas no mes de novembro, a ver a onde chegamos esta vez. Animádevos a facer moitas millas cada día!

Lua's trip around the world!

In September, coinciding with the International Sports Day, Lua decided to start “the mille” with us. Students must cover miles during the break time so they will help Lua to go around the world.

Ending October, Lua checked that we did 2254 miles. So she send a postcard to every class to congrat their job and she gave them the first ingredient to use in Lua’s restaurant: Salt from Figueira da Foz salt mines.

Thanks to all the miles that students did, Lua visited Figueira da Foz, Lisbon, Faro, Seville, Granada, Toledo, Madrid and Torrevieja. In Torrevieja she discovered that salt mines are important there too.

Some grades keep the salt to cook in Lua’s restaurants, others took a Little bit to take home.

Let’s see where we can arrive in November. Good luck!