Calendario de Bádminton

DEPORTE ESCOLAR.

Competición de Bádminton

Curso 19-20

O Vindeiro martes día 21 de  Xaneiro dará comezo a competición escolar de Bádminton, a 1ª xornada Alevín, terá lugar no Pavillón do Ceip Randufe para os/as alumnos/as de 5º e 6º. O horario dos partidos será de 17:00h a 19:30h.  Para participar en dita xornada o prazo de inscripción rematará o vindeiro venres día  17 de Xaneiro. As próximas xornadas serán o martes día 4 de febreiro e a xornada final o Mércores 19 de Febreiro. Aquí podedes descargar a folla de inscripción Alevín.

O Vindeiro martes día 28 de  Xaneiro dará comezo a competición escolar de Bádminton, a 1ª xornada Benxamín e Infantil, terá lugar no Pavillón do Ceip Randufe para os/as alumnos/as de 3º,4º e repetidores de 6º. O horario dos partidos será de 17:00h a 19:30h.  Para participar en dita xornada o prazo de inscripción rematará o vindeiro venres día  17 de Xaneiro. As próximas xornadas serán o martes día 11 de febreiro e a xornada final o Mércores 19 de Febreiro. Aquí podedes descargar a folla de inscripción Benxamín e Infantil.

Pincha enriba do calendario para que poder velo en grande e poder imprimilo

Calendario Bádminton.pdf113.03 KB