DEPORTE ESCOLAR. Finais Bádminton Curso 17-18

DEPORTE ESCOLAR.

Finais de Bádminton Curso 18-19

O vindeiro mércores 20 de febreiro terá lugar a Xornada Final  da competición escolar de Bádminton, das  categorías Benxamín (3º e 4º), alevín ( 5º e 6º) e Infantil (Repetidores de 6º), no Pavillón Municipal de Tomiño. A esta xornada asisten o alumnado clasificado nas xornadas anteriores. De non poder asistir a esta xornada, sería importante comunicalo á maior brevidade posible para darlle a posibilidade de asistir ao alumnado en reserva.  O autobús sairá ás 16:00h do colexio. A volta será aproximadamente ás 20:30h. Teredes que traer calzado para cambiar, equipación do colexio, se a tedes, e chándal do mesmo. Os/as nenos/as que vaiades a Tomiño directamente debedes que estar alí ás 16:30h. Se tedes algunha dúbida podedes chamar ao teléfono: 650602161.