Monção e Melgaço Granfondo by Trek. “Aceitar os desafíos faz-nos grandes, Vencê-los torna-nos imortais”.

Monção e Melgaço Granfondo by Trek.

Aceitar os desafíos faz-nos grandes,

Vencê-los torna-nos imortais”.

O pasado domingo 24 de setembro de 2018, tivo lugar en Monçao e Melgaço unha proba ciclista de Granfondo, baixo o lema "Aceptar os desafíos fainos grandes, vencelos volvenos inmortais". En esta proba a maior parte dos participantes facíano con bicicletas de carretera, sen embargo tamén se podía disfrutar de outros tipos de bicicletas. Podiase elexir entre  tres percorridos ou una camiñata, que cada participante escolleu según a súa condición física, a súa forza mental e o seu afán de superación:

• Granfondo (131 km  ).
  • Mediofondo ( 106 km ).
  • Minifondo (62 km).
  • Camiñata solidaria.

Nesta proba participaron ciclistas de tódalas idades nas categorías masculina e feminina, un total de 2000 participantes aproximadamente. Unha proba con moita expectación, digna de disfrutar como público ou como participante.  Entre os participantes soaban nomes como o de Juan Antonio Flecha,  Raúl Alarcón ou o galego Gustavo Cesar Veloso, grandes ciclistas.

Pero hoxe para nós, os protagonistas van ser eses ciclistas anónimos que fan posible que estas probas se leven a cabo; esas persoas que cada día collen a súa bicicleta, preparan a proba, visualizan o percorrido e que disfrutan o día da mesma, todo iso unido aos seus traballos diarios. Eles realmente son os heróes de estas grandes probas. Este grupo de amigos apaixoados da bicicleta que decidiron disfrutar esta gran proba, en función das súas posibilidades físicas, mentais e do seu afán de superación. Ti cal escollerías? Con cal de estes ciclistas te identificarías?.

Julián ( O avó de Martín da clase de 3 anos) e o seu amigo Copena dous ciclistas con moita experiencia na volta ciclista a España, decidiron achegarse coa súa bicicleta ata a liña de saída e disfrutar da expectación da proba e animar aos seus amigos que decidiran participar. Algún día, igual eles se animan a participar nunha proba de esta dificultade.

Bego unha ciclista veterana, con moitos kilómetros nas súas pernas, que esta vez optou pola camiñata solidaria, disfrutar e relaxarse nas paisaxes naturais de Melgaço e Monçao .

Juan un ciclista moi experimentado e moi constante que optou pola proba de Mediofondo (106km), onde estaba a meirande parte dos participantes, proba moi intensa, con moita calor e con moitos deportistas profesionais.

Soco unha apaixoada da bicicleta, loitadora e con moita garra, decidiu conquistar a proba do Granfondo (131Km), unha proba moi longa e moi dura, onde demostrou que era das poucas mulleres que se atreveron con esta proba. É moi difícil ver como deporte e muller van collidos da man; Soco ven de demostrarnos que iso é posible.

Todos eles son persoas anónimas que escollen facer deporte, como parte dunha vida saudable e feliz subidos nas súas bicicletas. Un referente para todos nós, para que nos animemos a facer o deporte que nos gusta, sempre escollendo a opción que nos permita disfrutar do mesmo.