XORNADAS INTERCENTROS

Xornadas de Dinamizacións Intercentros en Horario lectivo 16-17.

Neste trimestre tamén dará comezo as xornadas de deporte escolar intercentros, durante a xornada lectiva. Nelas participa todo o alumnado de 3º ata 6º, indo cada curso un día.

Aqui vos deixamos o calendario da competición.

O  Vindeiro Luns día 23, en horario de 9:15-13:30h, os primeiros en participar nesta xornada serán @s @lumnos de 4ºB e 6ºB, que se desprazarán ata o colexio Altamira de Salceda para participar cos nenos/as de alí a: Minibalonmán, Minivolei, Bádminton, Baloncesto, Xadrez e Futbol-sala.

Tod@s @s participantes terán que traer chandal e equipación do colexio se tiveran, de non ter roupa deportiva, a mochila de cambio de educación física e merenda.

Se algunha familia de estes alumn@s se quere desprazar ata o Pavillón do Ceip Altamira, para acompañarnos, nos encantados de que nos acompañen e nos animen.