BENVIDOS E BENVIDAS!

CEIP de GALÁN

Código do centro: 15023041

Rúa Miguel de Cervantes, 21. 15141 - Oseiro ( Arteixo)

Teléfono: 881880903   Fax: 881880906

Correo electrónico: ceip.galan@edu.xunta.gal

Día non lectivo

O vindeiro día 7 de decembro non é lectivo.

Publicación das listaxes provisionais de máscaras

Publicaronse as listaxes provisionais de alumnado beneficiario de máscaras.

Estos actos publicaranse  única e exclusivamente no taboleiro de anuncios que unicamente será visible no interior do recinto escolar.

A consulta das mesmas farase mantendo as medidas de protección covid.

En caso de exclusión na listaxe provisional, as persoas afectadas poderán formular reclamación ante o centro docente nos dous (2) días hábiles seguintes ao da súa publicación.

Publicación das listaxes definitivas. Venres 3 de decembro.

Sobre a súa distribución e datas seredes informados a través desta páxina e da aplicación AbalarMóbil.

PARTICIPA NA ELABORACIÓN DO CALENDARIO DO CEIP DE GALÁN 2022

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega ( EDLG) do centro envíavos a proposta da actividade: Elaboración conxunta dun calendario do CEIP de Galán do 2022, centro-familias.

Para a elaboración pedímosvos que saquedes unha foto paisaxística da zona na que vivides ou dalgunha parroquia dos arredores e a enviedes
antes do 10 de decembro a: engalego@ceipgalan.org indicando: nome, curso e zona da que se trata.

Entre todas as recibidas seleccionaremos 12 imaxes que conformarán o almanaque de

Galán 2022.

Moitísimas grazas,

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega.

OS DEREITOS DA INFANCIA

26 DE NOVEMBRO, MAXIA POLA IGUALDADE

O 26 de novembro levouse a cabo a actividade, Maxia pola Igualdade, actividade organizada pola ANPA do noso centro dirixida ao alumnado de educación infantil.

Moitas grazas pola maxia!

O NOSO MURAL DO 25N

UN DÍA MOI ESPECIAL! 25 N CAMPAÑA DE VACINACIÓN CONTRA A VIOLENCIA.

Co gallo da celebración do 25 N, Día Internacional contra a violencia de xénero, no CEIP de Galán o xoves 25 levouse a cabo a CAMPAÑA DE VACINACIÓN CONTRA A VIOLENCIA.

Todo o alumnado dende educación infantil ata sexto de educación primaria quedou vacinado contra a violencia de agora en adiante para actuar con  tolerancia e respecto cara aos demais.

As persoas responsables da vacina foron a mestra Loli, “ Xefa de enfermería”, e o mestre Miguel, “ Técnico auxiliar”  quenes pasaron a vacinar polas aulas.

A vacina consistiu na entrega dun lazo de cor morado a cada alumna e a cada alumno xunto co certificado da vacina que levaron ás súas casas.

A medida que se iban vacinando o alumnado solicitaba: Quero a receita da vacina, por favor, para levarlla á miña familia!

Os nenos e nenas desfrutaron do día cunha vacina diferente a que están acostumados.

Un día especial construíndo unha mellor convivencia!

SESIÓNS FORMATIVAS E INFORMATIVAS PARA O ALUMNADO DE 5º e 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Datas:

23 de novembro, para o alumnado de 5º de educación primaria.

24 de novembro, para o alumnado de 6º de educación primaria.

Horario: de 9.00 a 11.25 horas, unha sesión por curso.

A temática, Acoso Escolar, impartida por persoal experto das Forzas e Corpos de Seguridade do Estado.

Celebración do Día Mundial da Infancia.

O 20 de novembro celebrouse o Día Mundial da Infancia porque marca a data na

que a Asamblea de Nacións Unidas aprobou a Declaración dos Dereitos do Neno en

1959 e a Convención dos Dereitos do Neno no ano 1989.

Foi un día adicado a todos os nenos e nenas do mundo.

Aquí vos deixamos unha das actividades, os dereitos en estrofas.