BENVIDAS E BENVIDOS AO NOSO CENTRO!

CEIP de GALÁN

Código do centro: 15023041

Rúa Miguel de Cervantes, 21.

15141- Oseiro (Arteixo)

Teléfono: 881880903   Fax: 881880906

E-mail:ceip.galan@edu.xunta.gal

APADRIÑAMOS AO ALUMNADO DOS CENTROS ADSCRITOS

O luns 13 de maio asistiron, xunto as súas familias, as nenas e os nenos das Escolas de Infantil de Barrionovo e Vilarrodís e da Gardaría Vagalume.

Entre as actividades realizadas fixeron un debuxo, unha actividade musical e apadriñamento polo alumnado de primeiro do noso centro. Entregámoslles unha camiseta de agasallo e tomaron unhas galletas no comedor do colexio.

No blog de BiblioGalán podedes atopar máis información sobre o apadriñamento.

Vémonos en setembro!

VI CERTAME O VELLO DOS CONTOS

O alumnado de 5º de Educación Primaria participou no  VI Certame o vello dos contos coa elaboración dun podcast.

Foi coordinado pola mestra María Berini.

Preme aquí para escoitar o Podcast.

COORDINACIÓN IES DE PASTORIZA

Para facilitar a transición do alumnado de 6º de EDucación Primaria ao IES de Pastoriza, dende o centro, e, en coordinación co instituto, lévanse a cabo as seguintes actividades:

- Reunión entre as xefaturas dos respectivos departamentos de orientación.

- Visita ao IES de Pastoriza polo alumnado de 6º. Data 22 de maio de 10:40 a 11:30.

- Reunión coas familias no CEIP de Galán. Data 27 de maio ás 16:45.

AVALIACIÓN DO SISTEMA EDUCATIVO

O CEIP de Galán foi seleccionado para participar na pilotaxe dunha ferramenta de avaliación competencial na aprendizaxe de matemáticas en 4º curso de educación primaria.

REMATAMOS O CAMPIONATO DE PARCHÍS

Hoxe xogaron a final do campionato de parchís Isabella de 5ºA e Andrea de 1ºA. Foi unha partida moi rifada. Finalmente gañou Isabella. Parabén ás dúas. Grazas tamén a David de 6ºC que colaborou na organización.

BECAS NECESIDADES EDUCATIVAS

Bo día,

Xa está publicada a RESOLUCIÓN DE LA SECRETARÍA DE ESTADO DE EDUCACIÓN, POR LA QUE SE CONVOCAN AYUDAS PARA ALUMNOS CON NECESIDAD ESPECÍFICA DE APOYO EDUCATIVO PARA EL CURSO ACADÉMICO 2024-2025.

As solicitudes tanto de axudas como de subsidios deberán cumprimentarse mediante o formulario accesible por internet na dirección www.educacionyfp.gob.es ou a través da sede electrónica do Ministerio de Educación, Formación Profesional e Deportes na dirección https://sede.educacion.gob.es.

O prazo de presentación de solicitudes estenderase desde o día 30 de abril de 2024 ata o día 13 de setembro de 2024, ambos inclusive.

PLAN DE ACOLLIDA ALUMNADO ESCOLAS DE INFANTIL ADSCRITAS

SOLICITUDE DE TRANSPORTE ESCOLAR PARA O CURSO 2024-2025

Dende o día 6 ata o 31 de maio en horario de secretaría poderedes solicitar ser usuarias e usuarios do servizo de transporte escolar para o vindeiro curso.

Atención ao público Administración de luns a venres: 09.00 a 11.30 e de 12.00 -13.00.

Esta solicitude será para o alumnado que está matriculado no centro.

O resto do alumnado de nova admisión fárao no momento de formalizar a matrícula.

Nos adxuntos podedes descargar a solicitude e ver as paradas existentes. Calquera dúbida resolverase no centro.

1. Solicitude excepcional de transporte, para aquelas familias:

- fóra da área de escolarización do centro

- con domicilio a menos de 2 Km

2. Solicitude de transporte, para todos os demais casos, usuarios lexítimos de transporte.

Importante: todas as solicitudes entregaranse de forma presencial na secretaría con rexistro de entrada. No caso de non poder facelo persoalmente poderedes autorizar a outra persoa a tramitar dita petición no horario establecido de mañá.

Documentación que se adxunta:

- Cadro de paradas

- Modelo de solicitude ordinaria

- Modelo de solicitude excepcional

- Modelo para solicitar dúas paradas diferentes por conciliación