Donas de si

8 DE MARZO. DÍA INTERNACIONAL DA MULLER TRABALLADORA.

Os alumnos e as alumnas de 5º de Educación Primaria fixeron un gran traballo para conmemorar o Día da Muller.

Pincha en QUINTO para poder velo.

8 DE MARZO. DÍA INTERNACIONAL DA MULLER TRABALLADORA.

Así celebraron os nenos e nenas de 1º de Educación Primaria o Día Internacional da Muller Traballadora.

Pincha en PRIMEIRO para ver o vídeo.

8 DE MARZO. DÍA INTERNACIONAL DA MULLER TRABALLADORA.

Así celebraron en Educación Infantil o Día Internacional da Muller Traballadora.

Pincha en Infantil para ver o seu traballo.

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER TRABALLADORA. 8 DE MARZO.

Dende o Equipo de Biblioteca seleccionaron diversos libros para cada nivel e así conmemorar o Día Internacional da Muller Traballadora.

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER TRABALLADORA. 8 DE MARZO.

24 DE FEBREIRO, DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO.

O 24 de febreiro celebramos o día de Rosalía de Castro.

Pincha no nome de ROSALÍA para ver as actividades que realizamos dende as diferentes clases.

DONAS DE SÍ

Dentro dos proxectos de Innovación Educativa que a Consellería de Educación oferta cada curso, o CEIP Galán, no curso 2020-2021, participa no programa "Donas de Sí."

Este programa ten como obxectivo principal a visibilización e posta en valor da participación e produción das mulleres como pezas fundamentais na configuración e no

desenvolvemento da sociedade galega contemporánea, de xeito que se recoñeza o seu papel político, social, artístico, científico e cultural.

"ABRINDO AS PORTAS A MULLERES DE ONTE E DE HOXE" é o título que escollemos para participar neste proxecto de innovación dende o noso centro.

As actividades que realizamos para traballar os obxectivos deste programa, están colgadas no apartado de Donas de Si.

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER E A NENA NA CIENCIA

O 11 de febreiro celebramos o Día Internacional da Muller e da Nena na ciencia. As mestras integrantes do proxecto "Donas de Sí" traballamos nas

nosas aulas con diferentes mulleres científicas. A continuación, podedes ver os traballos realizados pinchando en cada vídeo.

VÍDEO 1         VÍDEO 2        VÍDEO 3

Nomes das mulleres científicas traballadas:

Antonia Ferrín (1ª Astrónoma galega).

Isabel Zendal (1ª Enfermeira galega).

Ángeles Alvariño (1ª Científica nun buque de investigación Internacional).

Sarah Gilbert,Kizzmekia Colbert e Chen Wei (nais da vacina contra o covid-19).

Ángela Ruíz Robles (precursora do libro electrónico).

Elisa Patiño(1ª Aeronauta galega).

24 DE FEBREIRO. DÍA DE ROSALÍA

11 DE FEBREIRO. DÍA INTERNACIONAL DA MULLER E A NENA NA CIENCIA

Imaxe da exposición do Día Internacional da muller e a nena na ciencia.

Celébrase cada ano o 11 de febreiro. Foi aprobado pola Asamblea Xeral das Nacións Unidas o 22 de decembro de 2015.

RESOLUCIÓN PROVISONAL DE PROXECTOS ADMITIDOS