INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS

INFORMACIÓN DE INTERESE PARA AS FAMILIAS. PROTECCIÓN DE DATOS. PROTOCOLO

Publícase información que é de interese para as familias. Protocolo de Protección de Datos da Consellería.

Salvo que exista unha sentenza ou resolución xudicial que diga o contrario, ambos proxenitores teñen a patria potestade dos seus fillos, con independencia de que a garda e custodia sexa compartida ou corresponda unicamente a un deles.

Nos supostos de patria potestade compartida, con independencia de quen teña a custodia, ambos os dous proxenitores teñen dereito a recibir a mesma información sobre as circunstancias que concorran no proceso educativo do/a menor e, polo tanto, o centro debe facilitarlles a mesma información ESCOLAR a ambos os dous proxenitores. (Punto 11 do Protocolo de Protección de Datos da Consellería - setembro 2022).

Outras cuestións que saian do ámbito escolar, o centro unicamente emitirá informe previa petición escrita do organismo oficial competente (Xulgado, Fiscalía de Menores...)

O equipo directivo

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

VACACIÓNS DE NADAL

As vacacións de Nadal abranguen do 22 de decembro ao 7 de xaneiro de 2024, ambos os dous incluídos.

AGASALLO PARA O CENTRO

No día de hoxe, recibimos unha grata sorpresa por parte dun alumno do centro e da súa familia. Moitas grazas!

NORMAS DO PATIO DO CEIP DE GALÁN

ACLARACIÓNS PARA AS FAMILIAS. XUSTIFICACIÓN FALTAS DE ASISTENCIA

Aclaración da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa sobre a xustificación das faltas de asistencia do alumnado por motivo de asistir a consulta médica, enfermidades ou indisposicións.

No adxunto, accededes ás aclaracións.