Departamento de Orientación

BECAS NECESIDADES EDUCATIVAS

Bo día,

Xa está publicada a RESOLUCIÓN DE LA SECRETARÍA DE ESTADO DE EDUCACIÓN, POR LA QUE SE CONVOCAN AYUDAS PARA ALUMNOS CON NECESIDAD ESPECÍFICA DE APOYO EDUCATIVO PARA EL CURSO ACADÉMICO 2024-2025.

As solicitudes tanto de axudas como de subsidios deberán cumprimentarse mediante o formulario accesible por internet na dirección www.educacionyfp.gob.es ou a través da sede electrónica do Ministerio de Educación, Formación Profesional e Deportes na dirección https://sede.educacion.gob.es.

O prazo de presentación de solicitudes estenderase desde o día 30 de abril de 2024 ata o día 13 de setembro de 2024, ambos inclusive.

PLAN DE ACOLLIDA ALUMNADO ESCOLAS DE INFANTIL ADSCRITAS

DINAMIZACIÓN DOS PATIOS

Arrincamos o segundo trimestre cunha remodelación da organización dos patios de recreo. Patio exterior: baloncesto, brilé, xogo do pano e recuncho de baile.

Patio amarelo: xogos de mesa (conecta 4, xadrez, xogo da escaleira), zona de debuxo, zona de retos e dous futbolines.

Patio verde: zona de ioga, de saltos, de equilibrio, de malabares e mesas de ping-pong.

Pavillón para xogar ao fútbol.

Grazas ao alumnado voluntario de 5º e 6º que colabora na organización.

ORIENTACIÓNS PARA AS FAMILIAS

Estimadas familias,

Dende o Departamento de Orientación facilítase información para promover unha educación consciente e respectuosa e para apoiar a labor educativa.

ESCRITURA ALUMNADO ZURDO

NOVAS: AXUDAS INDIVIDUALIZADAS PARA ALUMNADO CON NEAE

BOE

Convócanse, para o curso 2023-2024, axudas individualizadas para alumnado con Necesidade Específica de Apoio Educativo.

Asociada a discapacidade, trastornos graves de conduta ou trastornos graves da comunicación e da linguaxe, incluíndo ao alumnado con TDAH (Trastorno por déficit de atención por hiperactividade) o alumnado con TEA (Trastorno do espectro autista). Así como, axudas para programas específicos complementarios á educación regrada para alumnado con necesidade específica de apoio educativo asociado a altas capacidades intelectuais.

>> Prazo de presentación de solicitudes: desde o día 8 de maio de 2023 ata o día 20 de setembro de 2023, ambos inclusive.

>> Acceso á solicitude: https://sede.educacion.gob.es/portada.html