PFPP

OBRADOIROS NO CAFI. BIBLIOGALÁN

Obradoiros sobre a biblioteca escolar coma centro creativo das aprendizaxes no CAFI, no marco do Plan anual de formación do profesorado. Na rede social Instagram.

PARTICIPACIÓN NAS XORNADAS NFOA_UDC

Diego Rúa Romero, mestre de primaria no CEIP de Galán, participará o vindeiro xoves día 11 de abril nas xornadas da UDC coa aportación de recursos interactivos para o traballo da oralidade.

PARTICIPACIÓN NO ENCONTRO PLAMBE 2024

O 3 de abril a persoa coordinadora da biblioteca do CEIP de Galán participou no coloquio de boas prácticas con tres centros recén incorporados ao #PLAMBE: CEIP de Galán (Arteixo), IES do Barral (Ponteareas) e o CIFP Paseo das Pontes (A Coruña) no Auditorio Neira Vilas – Biblioteca e Arquivo de Galicia na Cidade da Cultura, Santiago de Compostela .

Imaxes na ligazón.

A ASOCIACIÓN ALAS OFRECE UNHA SESIÓN FORMATIVA NO CEIP DE GALÁN

La Opinión publica a sesión de formación do profesorado por parte da Asociación Alas.

Picade AQUÍ

FORMACIÓN CURRÍCULO

Datas PFPP Currículo

As datas e planificación para o PFPP sobre currículo son as seguintes:

- martes, 20 de febreiro de 16 a 19 h, coa inspectora Conchita Aramburu, cunha análise dos currículos de EI e EP
- ⁠mércores, 28 de febreiro de 16 a 19 h, coa inspectora Conchita Aramburu, sobre avaliación.
- ⁠martes, 5 de marzo de 16 a 19 h, coa inspectora Conchita Aramburu,sobre o desenvolvemento da aplicación PROENS.

RESOLUCIÓN DEFINITIVA PFPP CURSO 2023-2024

Resolución definitiva de centros educativos públicos que desenvolven un plan de formación permanente do profesorado (PFPP) no curso 2023/24.

PFPP. ITINERARIOS DE FORMACIÓN NO CENTRO

• Polos Creativos
  • A biblioteca escolar como laboratorio de aprendizaxe.
  • Deseño e desenvolvemento dos novos currículos.

PFPP. RESOLUCIÓN PROVISIONAL