Linguas estranxeiras

Relación definitiva de seccións bilingües admitidas

Publícase a relación definitiva de seccións bilingües admitidas. No CEIP de Galán está admitida a sección bilingüe en plástica en 2º de Educación Primaria.

Ligazón picade AQUÍ

WELCOME TO OUR SCHOOL!!!

We have been informed that we will have a new language assistant with us

this coming school year.

CEIP de Galán would like to give her a warm welcome to our school!

See you in September! See you soon!

Relación provisional de seccións bilingües admitidas para o curso 2022/2023.

INCORPORACIÓN DA PERSOA AUXILIAR DE CONVERSACIÓN

Estimadas familias,

o mércores día 16 de febreiro incorporouse ao noso centro e ata finais de curso a persoa auxiliar de conversación.

A incorporación de auxiliar de conversación é un programa complementario de apoio e colaboración de profesorado nativo para posibilitar a práctica da conversa oral, proporcionar un modelo de corrección lingüística e achegar o alumnado e profesorado á cultura do seu país. No noso caso é Canadá.

Un cordial saúdo

O equipo directivo

Para as familias

Dende o departamento de Linguas estranxeiras pretendemos engadir neste apartado todo tipo de material que sexa útil para practicar o inglés dende casa en familia.

Atoparedes ligazóns educativas para traballar as diferentes destrezas e consellos varios para orientar aos adultos á hora de axudar aos máis pequenos.