CONTRATOS-PROGRAMA

CONTRATOS PROGRAMA. EMOCIÓNA-T

Resolución DEFINITIVA Contratos-Programa CP Inclúe. CEIP de Galán, páxina 4

CONTRATOS- PROGRAMA RECUPÉRA-T 2021/22. PROGRAMA ARCO

Plan Recupera. Picade na imaxe para acceder á listaxe provisional de centros seleccionados ( CEIP de Galán, páxina 3), programa ARCO.

Centros excluídos no programa PROA+. CEIP de Galán. ( Páxina 11) .Picade aquí.

COMEZO DO PROGRAMA REFÓRZA-T

Contratos-programaMartes día 15 de xaneiro de 2020, comeza o programa de apoio e reforzo polas tardes para o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de E.Primaria.

Horario, de luns a xoves de 16:00 a 18:00 horas.

Luns e mércores, 3º e 5º de E.Primaria.

Martes e xoves, 4º e 6º de E.Primaria.

Imparte o programa, Katia López Fernández, docente externa nomeada pola Consellería.

Transporte pola empresa M.García con persoal coidador. Paradas e horarios coa información, na circular enviada ás familias.

O equipo directivo

RESOLUCIÓN DEFINITIVA CONTRATOS - PROGRAMA

RESOLUCIÓN DEFINITIVA

PÁXINA 5 DA LISTAXE

Listaxe provisional contratos-programa

Inicio PROA

CONTRATOS- PROGRAMA

No mes de febreiro comezamos o " Programa de reforzo escolar PROA" no centro, destinado a reforzar as competencias básicas, mellorar as habilidades e actitudes asociadas á lectura, reforzar a adquisición de hábitos de organización e constancia no traballo, alentar ao estudo e propoñer formas de trabalo eficaces no alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria.

Contamos con dous grupos de luns a xoves polas tardes de 16.00 a 18.00,  cunha docente nomeada pola Consellería e transporte gratuíto para o alumnado ( Empresa M. García).

O centro tamén solicitou, e foron concedidas, outras dúas modalidades dos contratos- programa: " Mellora da competencia matemática" coa finalidade de priorizar as accións para a mellora da competencia matemática, para todo o alumnado de 1º e 2º de Primaria; e " Mellora da convivencia e promoción da igualdade nos centros", destinada a favorecer aquelas accións que repercutan e interveñan na mellora do clima escolar e das relacións entre os membros da comunidade educativa.

CONTRATOS PROGRAMA

Resolución definitiva

Resolución provisional de centros. Ligazón

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional acaba de abrir o prazo para que os centros docentes públicos soliciten desenvolver contratos-programa (plan de mellora en función das necesidades detectadas no centro) durante o curso escolar 2018/19.