HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO

ANUNCIO DE APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2024-2025

Según a INSTRUCIÓN 1/2024, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional, do 1 de xuño, sobre o funcionamento dos comedores escolares de xestión directa no curso escolar 2024-2025, ábrese o prazo de admisión de membros da xomunidade educativa do CEIP de Arzúa, como colaboradores voluntarios nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario do comedor escolar durante o curso 2024-2025.

CEIP DE ARZÚA

ceip.arzua@edu.xunta.gal

orientacion.ceip.arzua@edu.xunta.gal

(Só para xestións co Departamento de Orientación)

BIBLIOTECAS ESCOLARES/EQUIPOS DINAMIZACIÓN

AXUDAS MATERIAL ESCOLAR CONCELLO DE ARZÚA

OFERTA ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES ANPA O FORMENTO E XORNADA DE PORTAS ABERTAS DE JUDO

A inscrición pode facerse a través do correo electrónico:

anpaoformento@gmail.com

OFERTA ACTIVIDADES MUNICIPAIS 2024-2025

Cartel das escolas municipais de deportes e cultura do Concello de Arzúa para o curso 2024-2025

FIN DE CURSO

O pasado venres, 21 de xuño celebramos o ansiado Festival de Fin de Curso e Acto de despedida ao alumnado de 6º EP.

Foi unha xornada de moitos nervios,alegría e sobre todo emoción...

Pasámolo xenial!

Lecturas recomendadas

Desfrutade moito do verán, e sempre acompañados e acompañadas dunha boa lectura!

Grazas voluntarios e voluntarias!

Moitas grazas por axudar tanto na biblioteca escolar este curso 2023/24. Sorte na vosa nova etapa e que teñades un maravilloso verán!