Publicacións das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido para o curso 2024-25

A listaxe definitiva é accesible polas familias a través da aplicación admisiónalumnado e está exposta no taboleiro interior do centro até o inicio do novo curso. Contra esta resolución, as persoas interesadas poderán interpor recurso de alzada ante a persoa titular da dirección territorial no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.

Concerto de Son Iou - Letras Galegas - 21 Días co Galego

Espectacular  concerto do grupo musical  Son Iou na víspera do Día das Letras Galegas  organizado polo CEP Campolongo co premio que se acadou co Programa 21 Días co Galego.

Álbum: 2023-24 -> Concerto Son Iou - Letras Galegas -21 Días co Galego

Becas e axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo.

Aberto prazo de presentación de solicitudes de becas e axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo para o curso 2024/2025 que abranguerá dende o 30 de abril de 2024 ata o 13 de setembro de 2024.

Enlace web  solicitudes.

ACTIVIDADE DE ORIENTACIÓN PARA 5º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Actividade de orientación organizada polo alumnado do TSEAS (Técnico Superior en Ensinanza e animación Sociodeportiva) do IES Sánchez Cantón en coordinación co noso centro.

NOTA: Por causa do tempo aprázase para o venres 24 de maio.

Maio - Alumnado gañador dos debuxos dos Maios coa camiseta de agasallo

Ver  debuxos

Álbum: 2023-24 -> Maio - Gañadores dos debuxos por niveis

Educación Viaria coa Policia Local de Pontevedra - Manexando bicicletas

Os pasados 7 e 8 de maio tivemos unha xornada de educación viaria grazas á colaboración do Concello de Pontevedra a través da súa policía local.

Álbum: 2023-24 -> Educación Viaria - Bicicletas