Transporte escolar

Amosa as rutas de transporte escolar do noso centro

Rutas de transporte escolar

No noso centro hai dúas rutas de transporte escolar, establecidas pola Delegación provincial da Consellería de Educación.

A empresa Mombus comunica os horarios de saída nas diferentes paradas. Son horarios aproximados.

RUTA Nº 1 - CRUXEIRAS

• 08:05h. Parque Montouto
  • 08:08h. Cruxeiras
  • 08:11h. Poboa
  • 08:13h. San Sadurniño
  • 08:15h. travesía Montouto (Che). Nova parada
  • 08:17h. Outeiro
  • 08:25h. Instituto

RUTA Nº 2 - OS TILOS

• 08:10h. Os Tilos 1
  • 08:12h. Club Os Tilos
  • 08:15h. Cruce de Covas
  • 08:16h. Chalet
  • 08:17h. Hotel
  • 08:25h. Instituto

O alumnado de ESO ten dereito ao uso dese transporte. Ademais, a Consellería de Educación autorizou que as prazas excedentes puidesen ser empregadas tamén por alumnado de bacharelato.

Así mesmo, o alumnado de ESO que reúna certas condicións (tales como ser escolarizado neste centro por decisión da Comisión de Escolarización e sen pertencer á zona de influencia deste IES) pode usar de xeito gratuíto o transporte regular como transporte escolar. Para máis información sobre este aspecto podes dirixirte á secretaría do centro.