Información xeral, Localización, Horario, Transporte escolar, Historia

Young Business Talents

Guía de Lecturas para o Verán 2017

Guía de Lecturas Vacacións de Verán 2017

Preme para agrandar e gardar ou imprimir

Preme para agrandar e gardar ou imprimir

IV Olimpiada de Filosofía Galicia

Laura Rey gañadora certamen fotográfico

Listaxes provisionais de admitidos e admitidas para o curso 2017-18

O IES A Pontepedriña publica as listaxes provisionais de admitidos e admitidas para o curso 2017-18.

Os alumnos e alumnas procedentes dos centros adscritos (para Educación Secundaria o CEIP de Os Tilos e o CEIP Ramón Cabanillas; en Bacharelato os Centros Públicos Integrados Prurilingües de Vedra (Vedra), Antonio Orza ( Boqueixón) e Fonte-Diaz ( Touro) e os Centros Privados Concertados Prurilingües San Pelayo e San José de Cluny de Santiago de Compostela), teñen todos praza no centro, así como os alumnos e alumnas que actualmente cursan estudos no IES A Pontepedriña.

Os alumnos e alumnas que optaron ás vacantes a través do proceso de admisión son os que figuran nas listaxes que se relacionan.

Para 2º de E.S.O. non existe lista de admitidos e admitidas por non existir vacantes. Estos alumnos e alumnas deberán esperar o prazo de asignación subsidiaria.

III CERTAME LITERARIO RELATOS DE AUGA INTELIXENTE

CARME URRUTIA GONZÁLEZ-FIERRO, DO IES A PONTEPEDRIÑA, FOI A GAÑADORA DO III CERTAME LITERARIO RELATOS DE AUGA INTELIXENTE.

Carmen Urrutia, do IES A Pontepedriña (primeira pola esquerda) gañou  o III Certame literario Relatos de Auga Intelixente, organizado por Viaqua, na categoría de ESO, co seu relato “ Un balde de auga”. Este traballo foi  coordinado pola profesora do Departamento de galego, Mari Carme García Ares.

Aqui aparece coa outra vencedora da categoria de Bacharelato e segundas clasificadas, no acto que se celebrou no concello para recibir os seus premios. Este acto estaba presidido polo edil de Educación e contaba coa presencia do director de Viaqua, Julio Masid, de membros da Corporación Municipal en representación de todos os partidos políticos e do xurado do premio.

A este premio presentáronse 561 relatos de alumnos e alumnas de toda Galicia.

O IES “A Pontepedriña” foi o gañador da fase zonal do Club de Debate

Version:1.0 StartHTML:0000000167 EndHTML:0000000624 StartFragment:0000000454 EndFragment:0000000608

O IES “A Pontepedriña” foi o gañador da fase zonal do Club de Debate

Version:1.0 StartHTML:0000000167 EndHTML:0000001435 StartFragment:0000000454 EndFragment:0000001419

Estaremos na fase final que terá lugar en Santiago o día 6 de maio.

O equipo formado por Víctor López Sayáns, Carmen Aguilera Paredes, Desirée Mosquera Penas, Xoán Domínguez San José, Carla Gómez Beiroa, Sofía Sánchez-Brunete Facal e César Queijeiro Suárez, está preparado polas profesoras Mariló Lagarón e Carme García.

A temática sobre a que tiveron que debater os sete equipos participantes foi:

“Debemos acoller as persoas refuxiadas”

Na fase final o tema sobre o que debatirán será:

“O futuro da lingua está na mocidade”

Relación de vacantes para o curso 2017-2018

Descarga o docuemento PDF na seguinte ligazón:

PINCHA AQUÍ

XII Olimpíada de Bioloxía - Fase autonómica

Este ano foi a facultade de Bioloxía da USC quen acolleu a fase autonómica da XII Olimpíada de Bioloxía. Así que o pasado venres 13 de Xaneiro alí estiveron as nosas catro representantes: un ano máis 100% de mulleres. Parabéns ás nosas mellores biólogas pola súa participación.

Máis información na web da organización e na do Colexio de Biólogos de Galicia

Olimpiada Bio- USC 2017- cuarteto Olimpiada Bio- USC 2017- quinteto

Noelia Martínez Lorenzo                         Belén Nieves Fernández

Aldara Díaz Marín                             Uxía Moreira Campos

Fartos de tanta violencia

A Comunidade Educativa do IES Pontepedriña rexeita tallantemente a violencia de xénero. Unha das últimas vítimas, Ana María Enjamio Carrillo foi alumna do noso centro, na súa lembranza e na de tódalas vítimas gardamos cinco minutos de silencio.

Alumnado, profesorado e persoal non docente concentrámonos no patio do centro para poñer de manifesto a nosa repulsa diante deste terríbel crime