Select event terms to filter by
Select event type to filter by
Luns Novembro 26, 2018

Gala de entrega de premios dos vídeos realizados polo alumnado da ESO en conmemoración do "Día internacional para a eliminación da violencia cara as
mulleres", organizado dende o CIM (Centro de información á muller) en colaboración co departamento de Orientación.

Alumnado da ESO participante nos vídeos.

O Centro, a través do Equipo de Dinamización da Biblioteca e do Departamneto de Orientación, coa colaboración do Concello de Noia, está a traballar co alumnado na
conmemoración deste día.

4ª sesión do programa ConCiencia co título "A pesca no entorno. Problemas e melloras".
Alumnado de 2º ESO.

Martes Novembro 27, 2018

Conmemoración do 25 de novembro: "Día internacional para a eliminación da violencia cara as mulleres".

Actividades conxuntas do alumnado e profesorado do Centro.

Xoves Novembro 29, 2018

Asistencia á "Mostra de Curtas" no Coliseo Noela de Noia.

Todo o alumnado da ESO, FP Básica, 1º BAC, e alumnado de Imaxen e Son de 2º BAC.

Mércores Decembro 19, 2018

Visita ó Parlamento e Museo do Pobo Galego.

Alumnado de C.S "Administración e Finanzas" e C.M "Xestión administrativa".

Carreira de Campo a través nas instalacións do Campamento xuvenil "Virxe do Loreto – Porto do Son" (Plan Xogade).

Alumnado de 1º a 3º ESO. Organiza o departamento de E.F.

Xoves Decembro 20, 2018

Actividades da Escola Galega de Consumo.

Alumnado da ESO e 1º Bacharelato. Organizado polo equipo de dinamización da biblioteca.

Bádminton escolar (Plan Xogade).

Alumnado de 1º e 2º ESO. Departamento de E.F.

Venres Decembro 21, 2018

Charla sobre "Axenda 2030" no salón de actos.

Alumnado da ESO.