Extraescolares

O Equipo de Extraescolares 2020/21 está formado polas profesoras Ana e Flor, de Tecnoloxía; por Alba, de Biblioteca; Mariano, do EDL; Sabela, de Orientación; Fran, desde Dirección. Reunímonos quincenalmente os martes ás 10.35. Falta por determinar a forma en que poidan colaborar os alumnos e alumnas voluntarias, dadas as restriccións da COVID.

Se queredes ver información relativa a cada actividade, botade un ollo ó noso blog ou premede no link do curso correspondente. Ademais, no Flickr da Cachada temos varios álbumes de fotos. E, por suposto, mantemos activas as nosas redes sociais para ir contando a actualidade do centro cada día (Twitter, Facebook e Instagram).

Tras cada actividade extraescolar, pedimos ó alumnado que cubra o seguinte formulario:

page | by Dr. Radut