SOLICITUDE MÁSCARAS ALUMNADO

Orde do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21.

A Consellería de Educación, a través do centro, repartirá máscaras ao alumnado de Primaria  segundo os seguintes criterios:

a) O alumnado beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020/21, recibiráas directamente sen ter que presentar solicitude.

b) O alumnado que, por algún motivo, non foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020/21, SI debe presentar solicitude se cumpre algunhas das seguintes condicións:

• Que pertenza a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 € (ano 2018).
  • Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

SOLICITUDE (Anexo I) presentarase de forma PRESENCIAL no centro educativo do 16 ao 27 de novembro (só alumnado non beneficiario da axuda de material escolar). Con elas deberán achegar a seguinte documentación:

• Anexo II (Comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar).
  • Copia do libro de familia. En caso de separación ou divorcio, ademáis sentenza xudicial ou convenio onde conste a atribución da custodia do fillo/a.
AnexoTamaño
ANEXO I E II_ED330E_G_Alternativa.pdf136.44 KB