AUDITORIO DE GALICIA 2020

Saida ao Auditorio de Galicia, Marzo 2020, ao Concertó didáctico " De aquí para alá".

Este mercores, os alumnos e alumnas de 5º, e 6°A de infantil, asistirón o Auditorio de Galicia en Santiago, para participar no concerto Didáctico "De aquí para alá".

O concerto “De aquí para alá” é unha proposta musical e teatral para público infantil e familiar de Lydia Botana, autora e directora deste espectáculo. Un proxecto de música infantil no que viaxamos arredor do mundo aprendendo, escoitando, bailando e cantando as músicas de cada lugar. O formato do concerto consta dunhaposta en escea musical formada por unha instrumentación variada: dende o piano, a batería, o acordeón, os bongoes, campás, … Contamos con instrumentos típicos de cada lugar polo que iremos pasando coma a kalimba, o didgeridoo, as cunchas… xunto cun variado set de pequena percusión que abrangue dende pandeiretas, pao de choiva… e un sinfín de cacharradas que despertarán a curiosidade dos asistentes a este concerto. A través da música contaremos a historia dunha bolboreta que remata a súa metamorfose co son dos instrumentos musicais. Embarcarémonos nunha viaxe musical arredor do mundo.