"European Dog Adventures"

Hoxe o alumnado de 4º C recibiu unha visita moi especial. Despois da recollioda levada a cabo no cole, para os animais do Refuxio de Bando e de Gatocan de Oroso, dentro do Proxecto eTwinning "European Dog Adventures", xunto con outro colexio de Hungría, hoxe fíxose entrega do recadado para o primeiro dos refuxios. Aproveitando a ocasión, explicóuselles ao alumnado con detalle o labor do refuxio e a importancia de coidar axeitadamente os nosos animais. Olalla, a súa directora, veu acompañada da pequena Maeve, unha gatiña de seis meses que está desexando atopar un fogar definitivo. Moitas gracias a todas as familias que colaboraron coa recollida. En breve faremos entrega tamén da parte recadada para Gatocan. Gracias tamén ao refuxio de Bando pola visita e polo seu labor. A nosa próxima misión é facer un cartel para animar á adopción.