BLOGUES DO COLE

No cole están funcionando varios blogues, clica na imaxe ou no nome para acceder ao blogue e ver as actividades que realizamos:

E.FÍSICA

LIBRINCIOS

AULA DE APOIO

E.INFANTIL

1ºCICLO PRIMARIA

2ºCICLO PRIMARIA

3ºCICLO PRIMARIA

VOZ NATURA

TICs

Ademáis na web do CEIP Serra Vincios poderedes atopar un montón de xogos para tódalas idades.

(clica na imaxe para poder acceder)

CALENDARIO ESCOLAR

DESCARGAR CALENDARIO LECTIVO PARA AS FAMILIAS

En Educación Infantil e Primaria, o Curso Escolar 2021-22 impartirase dende o 9 de setembro de 2021 ata o 22 de xuño de 2022, ambos inclusive

O período de adaptación do alumnado de educación infantil que se incorpora por primeira vez ao centro non se prolongará máis alá do día 21 de setembro de 2021.

Quedarían por elixir 2 días non lectivos de libre elección do Centro que acordará o Consello Escolar no mes de setembro.

Logo publicaremos na WEB o calendario escolar actualizado que servirá de consulta durante todo o curso escolar, xa que non enviaremos notas de aviso.

Se queredes consultar a orde pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2021/22, deixámosvos este enlace:

CALENDARIO ESCOLAR 2021/2022 | CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN E O. U.

RESOLUCIÓN DAS AXUDAS DE MATERIAL ESCOLAR 2021-22

CLICA NO ENLACE PARA VER A RESOLUCIÓN DAS AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR:

RESOLUCIÓN AXUDAS MATERIAL ESCOLAR (1ºEP, 2EPº, 3ºEP, 4ºEP, 5ºEP e 6ºEP): LISTAXE DE AXUDAS CONCEDIDAS.

AVISO: os cheques das axudas para a adquisición de material escolar, serán entregados no mes de setembro.

A NOSA REVISTA ESCOLAR "O XORNALIÑO" 2020-21

SOLICITUDE COMEDOR ESCOLAR CURSO 2021-22

Estimadas familias,

Deixámosvos toda a información relativa á solicitude do comedor escolar para o vindeiro curso escolar. Lede con atención o tríptico informativo:

Para calquera aclaración, dirixídevos ao Departamento de Benestar Social do Concello de Gondomar, chamando ao teléfono 986360168.

Na páxina do Concello de Gondomar tedes máis información. Pincha aquí

CONMEMORACIÓNS

Clica no debuxo correspondente a cada conmemoración:

SAMAÍN

NADAL