Curso 2021-22

6º EP - PROMOCIÓN 2021-22

TEMÁTICA DO CURSO 2021-22

ACTUACIÓN DO MAGO TETO

Que sorte poder contar co Mago Teto no cole!!! Maxia e moitas risas, así foi o gran espectáculo que nos ofreceu o día 16 de xuño para ir despedindo este curso.

CONCERTO DA AGRUPACIÓN MUSICAL DE VINCIOS

O día 09/06/2022 disfrutamos do CONCERTO DIDÁCTICO E INTERACTIVO DA AGRUPACIÓN MUSICAL DE VINCIOS no patio do colexio onde tamén actuaron alumnos/as, ex alumnos/as e nais do colexio. Grazas á Agrupación por vir, foi moi divertido e ameno!!!

ACTUALIZACIÓN DO PROTOCOLO COVID VERSIÓN 20-05-2022

O día 20/05/2022 publicouse a actualización do Protocolo de Adaptación ao Contexto da Covid-19 nos centros de ensino non universitarios de Galicia para o que resta de curso.

As novidades máis importantes son que xa se poden mesturar grupos de convivencia estables, excepto no comedor escolar, pero de momento debemos seguir evitando as grandes aglomeracións de persoas. Podedes consultar as indicacións da Consellería de Sanidade.

CONTOS POLA IGUALDADE

Hoxe, tódolos nenos do cole, gozaron dun marabilloso contacontos de Bea Campos e Manuel Botana entorno a 3 contos:

- Rosa Caramelo

- Daniela Pirata

- O libro dos porcos

Foi unha xornada moi divertida nun entorno envidiable. Grazas por compartir este ratiño con nós.

Ata pronto!

CAMPAMENTO DE VERÁN "OS VINCIOCAS"

Estimadas familias, queremos informarvos sobre o Campamento de Verán "Os Vinciocas" que organiza a Asociación de Veciños Galiñeiro - Centro Cultural de Vincios e que se desenvolverá nas instalacións do colexio. O campamento dará comezo o 27 de xuño e rematará o 31 de agosto en horario de 9:00h a 14:30h con opción de aula matinal e/ou comedor (horario ampliado de 8:00h a 16:00h). A inscrición poderá ser por semana, quincena ou mes completo. Os socios/as da ANPA terán prezo especial de socios/as. No seguinte enlace podedes descargar as inscricións e deixalas no buzón da ANPA ou ben entregalas directamente na Asociación Veciñal.

Tamén podedes consultar clicando aquí o programa de actividades a desenvolver.

Saúdos

A ANPA

LETRAS GALEGAS 2022: FLORENCIO DELGADO

As Letras Galegas deste ano están dedicadas ao escritor ourensán Florencio Delgado Gurriarán, destacado activista cultural en defensa do idioma galego e membro da Real Academia Galega.

O 13 de maio celebramos o Festival das Letras Galegas no colexio coas diferentes actuacións de todos os cursos, festival que organiza o equipo de Dinamización da Lingua Galega. Para o ano que vén seguro que xa poderemos contar con máis público!!!

PROGRAMA DO FESTIVAL DAS LETRAS GALEGAS 2022

VIDEOS DO FESTIVAL DAS LETRAS GALEGAS 2022

LISTAXE DE ADMITIDOS - MATRÍCULA 2022-23

Informamos que todas as novas solicitudes de admisión entregadas no período ordinario do mes de marzo están aceptadas e polo tanto se lle adxudica praza no Centro.

XORNADA DE ELIMINACIÓN DE EUCALIPTOS NO MONTE GALIÑEIRO

A ANPA convoca a toda a Comunidade Educativa a participar na "Xornada de Eliminación de Eucaliptos" no Monte Galiñeiro o día 20/03/2022.

Habera unha actividade de educación ambiental para os nenos e nenas, mentres os pais e nais presten a sua colaboración na eliminación de eucaliptos na parcela que nos indique a Comunidade de Montes de Vincios e posteriormente comerase no merendeiro do Monte Galiñeiro coa comida que leven as familias. Para rematar a xornada, ás 15:00 horas haberá unha actuación musical.

Consideramos moi importante a colaboración da Comunidade de Montes co funcionamento do CEIP Serra-Vincios e a mellor forma de agradecer esa aportación é participando nos traballos de eliminación de especies invasoras e de conservación do noso Monte.

Traede a vosa comida.

VEN E PARTICIPA!!!, será unha festa para toda a Familia Educativa do CEIP SERRA-VINCIOS.