XXX CROSS ESCOLAR STA. MARIÑA DE VINCIOS 2024

Estimadas familias:

Informamos que o venres 17 de maio de 2024 ás 17h terá lugar o XXX CROSS ESCOLAR “STA. MARIÑA” de VINCIOS, no CAMPO DE FUTBOL de A PASAXE (Poligono Industrial de A Pasaxe).

No seguinte enlace podedes descargar o impreso de inscrición: IMPRESO DE INSCRICIÓN

O prazo para inscribirse remata o MERCÓRES, 15 de MAIO, e podedes facelo cubrindo o Boletín e entregalo no Colexio, ou por email: manolovincios@gmail.com ou no tef. 699 67 00 85 (Manolo).

Animádevos a participar!!!

O CLUB DEPORTIVO VINCIOS

Estimadas familias:

Este sábado día 6 de abril ás 17:00h temos a actividade "DIVERTARDE CULTURAL" no Centro Cultural de Vincios. Acompáñanos a pasar unha tarde divertida!

OBRADOIORO XABONEIRO NA AVV GALIÑEIRO DE VINCIOS

Estimadas familias:

A AVV Galiñeiro de Vincios organiza este luns un obradoiro xaboneiro en familia para disfrutar en familia creando un xabón desde cero. Non vos olvides de anotarvos!

CONCENTRACIÓN COMUNIDADES EDUCATIVAS DE GONDOMAR

Estimadas familias:

O xoves 21 de marzo ás 18h na PRAZA PARADELA (CONCELLO DE GONDOMAR) está programada unha concentración de todas as comunidades educativas de Gondomar para reclamar a figura do conserxe e a falta de mantemento nos colexios. ÚNETE A NÓS!!!

No seguinte ENLACE podedes descargar un modelo de escrito individual para entregar por rexistro ao Concello de Gondomar reclamando que solucionen esta problemática.

Grazas pola vosa colaboración.

Estimadas familias:

O sábado 2 de marzo as 17h no CENTRO CULTURAL DE VINCIOS, temos un espectáculo de contacontos musicado con “Mirian e Pablo”, xogaremos e faremos unha manualidade. Por favor, traede tesoiras e rotulador permanente negro.

Os nenos/as teran que estar acompañados/as sempre dun adulto/a. Organiza a AVV Galiñeiro de Vincios e ANPA de CEIP Serra Vincios. ANIMÁDEVOS!!!

FESTA DO ENTROIDO 2024 DA ANPA

Estimadas familias:

O VENRES DÍA 9 de febreiro, a ANPA vai organizar unha festa de entroido no colexio. Teremos un desfile de disfraces con agasallos a todos os que queiran participar. Faremos varios xogos populares e queimaremos o meco como é tradicional (se o tempo acompaña). Para rematar teremos chocolate quente para o que é preciso que traiades a vosa taza.

Animádevos a participar!!!

CAMPAMENTOS A LANZADA

Dende a ANPA informámosvos sobre os campamentos a realizar en A Lanzada:

Estimados pais e nais:

Dende a ANPA, coa colaboración da AVV Galiñeiro de Vincios, queremos convidarvos a pasar unha tarde divertida no Centro Cultural de Vincios. Nesta ocasión estaremos acompañados por Carla Muñoz, nai de un neno do noso cole e licenciada en Biblioteconomía, especializada en literatura infantil e promoción a lectura. É unha das fundadoras de "Donde viven los cuentos" espazo de aprendizaxe vivencial na natureza situado en Nigrán.

Con ela, poderemos disfrutar dunha tarde de contos que deixaran encantados os nenos e nenas, e os maiores tamén.

Con esta actividade damos comezo a "Divertarde cultural", un lugar de encontro de familias o último sábado de cada mes. Esperámosvos o sábado 27 as 17.00h no centro cultural.

Saúdos ANPA

CHARLAS PARA AS FAMILIAS

Estimadas familias:

Deixámosvos información sobre algunhas charlas que seguro serán do voso interes.

DEFICIENCIAS CENTRO

Estimadas familias:

Queremos trasladarvos a nosa preocupación polo abandono da administración local, Concello de Gondomar, no tocante aos traballos de mantemento da escola, que legalmente lle corresponden. Tamén informarvos que  na actualidade xa non hai conserxes en ningún centro educativo de Gondomar.

No seguinte documento, que podedes consultar, recóllense pormenorizadamente todas as deficiencias do centro ademais de explicar as consecuencias de non ter un conserxe no Centro. O documento foi enviado ao Concello de Gondomar o 20/10/2023 e, ao non obter resposta, foi novamente enviado o 10/01/2024 pero actualizado.

ENLACE AO DOSIER

Son deficiencias que se veñen acumulando ao longo dos últimos anos e que, algunhas delas, comprometen a seguridade do alumnado. Desde 2015 pasaron polo posto de conserxe 13 persoas diferentes sen dedicación a tempo completo.

A ANPA xunto co Centro está traballando neste terreo para demandar esta figura imprescindible no Centro e todas as tarefas de mantemento que non se desenvolven dende hai tempo.