PROPOSTA DIDÁCTICA. PROGRAMA DE AUXILIARES DE CONVERSA 2017/2018

TÍTULO: “HOW TO ELABORATE A SPA PRESENTATION”

DESCRIPCIÓN:

O alumnado do CS Estética e Benestar ten, entre as posibles tarefas na súa actividade profesional nun centro wellness (balneario, centro de talasoterapia ou spa), a elaboración dunha presentación do establecemento en inglés.

As dúas finalidades desta unidade son darlle o alumnado pautas para elaborar a referida presentación e mesmo expoñela ante o público.

PROPOSTA DIDÁCTICA.PROGRAMA DE AUXILIARES DE CONVERSA 2015/2016

TÍTULO: “ENTERING IN THE WORK WORLD”

DESCRIPCIÓN:

“MINDFULNESS”; Proposta didáctica. Programa auxiliares de conversa - 2014-2015

TÍTULO

“MINDFULNESS”

DESCRICIÓN:

O termo spa hoxe en día tense covertido en sinónimo de benestar integral, mediante o cal se consegue que corpo, mente  e espírito harmonicen até acadar o equilibrio.

“O mindfulness” e as técnicas curativas orientais forman parte da oferta dos tratamientos “holísticos”. Estes implican tratar á persona na súa totalidade, en todas as súas dimensións: emocionais, sociais, físicas e espirituais.

Proposta didáctica ''Eating habits Galicia and Scotland: Haggis vs Morcilla''

A nosa asistente lingüística chegou de Escocia e contounos as súas delicias gastronómicas. Os nosos alumnos tamén teñen algo que engadir.
Aproveitade para aprender vocabulario deste campo semántico!

Enlaces aos documentos: