PROPOSTA DIDÁCTICA. PROGRAMA DE AUXILIARES DE CONVERSA 2017/2018

TÍTULO: “HOW TO ELABORATE A SPA PRESENTATION”

DESCRIPCIÓN:

O alumnado do CS Estética e Benestar ten, entre as posibles tarefas na súa actividade profesional nun centro wellness (balneario, centro de talasoterapia ou spa), a elaboración dunha presentación do establecemento en inglés.

As dúas finalidades desta unidade son darlle o alumnado pautas para elaborar a referida presentación e mesmo expoñela ante o público.

Co apoio de Alexandre, asistente de linguas, realizáronse varias sesións lectivas nas que se desenvolveron todos os aspectos que se deben ter en conta á hora facer a presentación, e levaron a cabo sesións prácticas de exposición do seu traballo individual. Cada alumna elixiu un centro diferente, sexa nacional ou estranxeiro, describindo como chegar, as instalacións, técnicas e tratamentos, así como actividades complementarias e outras informacións relevantes.

O obxectivo desta unidade é axudarlles a desenvolver os aspectos importantes cara a elaboración e exposición dunha presentación, reforzando as habilidades lingüísticas e practicando en situacións reais a través da simulación na aula.

II PROPOSTA DIDAC XUNTA 2017_18_IES DE TEIS.pdf521.52 KB
III PROJECT ASSESMENT.pdf334.07 KB