Formación e orientación laboral

Concurso de carteis das XIX Xornadas de orientación ao emprego

Díptico das XVIII Xornadas de Orientación ao Emprego

Aquí tedes o díptico das XVIII Xornadas de Orientación ao Emprego no IES de Teis

Presentación das XVIII Xornadas de Orientación ao Emprego no IES de Teis

Cartel das xornadas XVIII de orientación ao emprego

Chegan as Xornadas de Orientación ao Emprego!! Este ano as XVIII, cumpren a maioría de idade!!! Son froito das vosas suxerencias, son de todos e todas, para participar, aprender e disfrutar. Vémonos os días 31 de xaneiro e 1 de febreiro, contamos con vós!

Estarán con nós no IES de TEIS: Cointega, Suma Importancia, Dieta Coherente, Universidade de Vigo, Orballo Printing, Mallando no Android, Kissafterrunning, Jorge Rubín, Lilium Nature, Aula Medioambiental, Optare Solutions, Imatia, Carlos Conde peluquería masculina, art & Care Beauty Lab, Pumpún Dixital, Balidea, Rosland Personal Shopper, Asime, Ledisson; e o que máis vós gusta, antigos alumnos e alumnas contaránnos as súas experiencias laborais.

Agradecervos a vosa participación nestas xornadas, que as disfrutedes, porque son para vós.

PARTICIPA E CAPACÍTATE PARA O EMPREGO!

Cartel das Xornadas das XVIII de Orientación ao Emprego

Taller de primeiros auxilios

Monecos facendo reanimación

Os días 5 e 7 de abril de 2016 terá lugar no noso centro uns talleres de primeiros auxilios organizados polo departamento de Formación e Orientación Laboral.

As datas e horas son as seguintes:

• Réxime de adultos: 5 de abril de 16:50 a 19:50 (dirixido a todo o alumnado matriculado en FOL).
  • Réxime ordinario: 7 de abril.
    • 1º ASIR, 1º DAM, 1º SMR: 8:30 a 12:30
    • 1º EIB, 1º PCC, 1º EB: 8:30 a 11:30