Bioloxía e Xeoloxía

Roteiro xeolóxico pola Guía

Fotos da saída xeolóxica

O día 3 de Outubro as alumnas de 2º de Bacharelato de Ciencias fixeron unha saída xeolóxica pola Guía.

Durante esa mañá visitaron sitios característicos do barrio como, o pozo de Gondosende e os seus petróglifos gravados nunhas laxes grandes que se poden atopar no solo do camiño.

Tamén tiveron a oportunidade de observar , ó longo do traxecto, os tipos de rochas que se poden atopar na contorna, ademais de ver como persoas do plan comunitario de Teis facían mantemento no recinto, amañando empalizadas para evitar a erosión.

Xestionando o medio ambiente

O alumnado de Cultura Científica de 1º de Bacharelato estivo o pasado mércores 18 de abril de saída didáctica por Caldas de Reis e Catoira. O obxectivo: facer inspección ambiental por un día. Como bó equipo investigador, tomaron datos sobre os recursos que se explotaban na zona, os riscos naturais mais frecuentes e os impactos ambientáis que se estaban a dar. Nesta edición da actividade houbo sorte e o sol acompañou.

O IES de Teis na VIII Olimpiada de Xeoloxía

Alumnado na escola vendo a demostración

O mércores 15 de febreiro celebrouse a fase autonómica da VIII Olimpíada de Xeoloxía, sendo a Escola de Enxeñería de Minas de Vigo a sede provincial un ano máis.

Nove mozos e mozas de 4º de ESO e sete de 1º de Bacharelato participaron nesta edición representando ó IES de Teis .

Como en ocasións anteriores , ó longo da xornada os catro equipos do IES de Teis tiveron que superar probas prácticas de identificación de rochas, minerais e fósiles, e traballar sobre mapas topográficos. Pola tarde tocou facer un test teórico , e tamén pasar momentos entretidos e interesantes en charlas e talleres como o de "Realidade aumentada".

Destacamos dun xeito moi especial o premio de Accésit de 4º de ESO acadado por Marta Santaclara Vidal, que quedou situada entre as catro persoas mellores puntuadas da sede provincial. Parabéns por todo o traballo!

Deixámosvos coas fotos do evento