Estratexias de Aprendizaxe

Contos DE SAMAÍN 2019

Preme na imaxe para ler os contos

CONTOS DE SAMAÍN

SI QUERES LER ALGÚN DOS FANTÁSTICOS E TERRORÍFICOS CONTOS DE SAMAÍN, PREME NA IMAXE:

PRESENTACIÓN LUDIFICADA DA BIBLIOTECA AO ALUMNADO NOVO

Tiñamos preparados, para o alumnado de 1º de ESO, uns xogos para que coñeceran a biblioteca, o seu espazo, o seu funcionamento, as actividades que desenvolven, etc.
Pero un ataque zombie o cambiou todo...
 AGORA ISTO XA NON É UN XOGO:
 É SUPERVIVENCIA.
Cómpre ter coidado de que non se confundan e que traballen en equipo para conseguir as claves e así poder abrir a caixa que contén a salvación de todos elxs e de todos nós!

O MUNDO ESTÁ NAS SÚAS MANS!!!!!!

(Dentro de pouco teredes máis noticias)

MÁIS INFORMACIÓN, NA IMAXE.

SAMAÍN ESTÁ AÍ! Concurso de Microrrelatos de medo.

xogo EL LOBO Y LA LUNA

Patrullón de Contadas 2019- Galiña Azul

Dentro da materia Estratexias de Aprendizaxe e Comunicación, disfrutamos dunha entrañable actividade: Patrullón de contadas que consiste en preparar contadas para ilas contar axs cativxs da Galiña Azul.

E un ano máis alí estivemos gastando os nosos recreos con outro tipo de divertimento. Parabéns a todo o alumnado que voluntariamente participou nas contadas e "perdeu" moitos recreos ensaiando.

Sodes Grandes!!!!

EQUIPO CADETE MASCULINO participará no CAMPIONATO DE ESPAÑA DE ORIENTACIÓN A PÉ

A Participación do noso alumnado no Campionato Galego de Orientación a Pé o pasado mes de maio en Cenlle (OU) foi todo un éxito.

E a recompensa chega coa clasificación do equipo cadete masculino para participar no Campionato de España de Centros Escolares que terá lugar en decembro por terras extremeñas.

Os outros tres equipos o fixeron igualemnte ben e estiveron ás portas da clasificación pero desta vez non puido ser.

Damos os Parabéns a DAVID, BELTRÁN, XOÁN E IAGO (3º de ESO) e ao resto da expedición orientadora do IES.

Sodes moi grandes e facedes máis grande este instituto!!