-ERASMUS+G.MEDIO

RESOLUCIÓN PROVISIONAL PROGRAMAS ERASMUS+ CURSO 2017/2018

Dacordo cas bases da convocatoria, procédese a facer pública a lista dos candidatos/as presentadas para participar no presente curso, en mobilidades internacionais ao amparo do programa ERASMUS+, e a puntuación obtida en dito proceso.

Criterios de selección para o alumnado candidato a programas de mobilidade ERASMUS+

Xa podedes consultar os criterios de selección que se empregarán para a adxudicación dos programas de mobilidade internacional ERASMUS+ 2017-2018.

CURSOS COMPLEMENTARIOS DE IDIOMAS NA EOI DE VIGO

A EOI de Vigo oferta cursos de idiomas no mes de xullo para todos aqueles que poidades estar interesados.

Velaí a información

PROPOSTA DE SELECCIÓN DE ALUMNADO CANDIDATO Á PRIMEIRA MOBILIDADE ERASMUS+ "NEXT STATION: IMPROVING PROFESSIONAL SKILLS IN GALICIA" 2016-2018

Temos xa elaborada a proposta de selección de persoas candidatas á mobilidade Erasmus+ para FCT no período marzo-xuño 2017, dentro do programa "Next Station: Improving Professional Skills in Galicia" 2016-2018.

Velaí ós elixidos:

ALUMNADO CANDIDATO A PARTICIPAR NA PRIMEIRA MOBILIDADE DO PROXECTO ERASMUS+ “PRACTICUM DEPO 2016” E NAS MOBILIDADES DE CICLOS SUPERIORES K103

NOVA CONVOCATORIA DE BECAS ERASMUS+ 2016-17 PARA ALUMNADO DE CICLOS DE GRAO MEDIO

Iníciase un novo proceso de solicitude de Becas Erasmus+ para alumnado de Ciclos Medios e Superiores.

Se eres dos que teñen a mente aberta e moitas gañas de aprender fóra das nosas fronteiras, esta pode ser a túa oportunidade. Gustaríache ser o protagonista desta aventura?