-ERASMUS+G.MEDIO

RESOLUCIÓN PROGRAMAS ERASMUS+ CURSO 2017/2018

RESOLUCIÓN PROVISIONAL PROGRAMAS ERASMUS+ CURSO 2017/2018

Dacordo cas bases da convocatoria, procédese a facer pública a lista dos candidatos/as presentadas para participar no presente curso, en mobilidades internacionais ao amparo do programa ERASMUS+, e a puntuación obtida en dito proceso.

Criterios de selección para o alumnado candidato a programas de mobilidade ERASMUS+

Xa podedes consultar os criterios de selección que se empregarán para a adxudicación dos programas de mobilidade internacional ERASMUS+ 2017-2018.

CURSOS COMPLEMENTARIOS DE IDIOMAS NA EOI DE VIGO

A EOI de Vigo oferta cursos de idiomas no mes de xullo para todos aqueles que poidades estar interesados.

Velaí a información

PROPOSTA DE SELECCIÓN DE ALUMNADO CANDIDATO Á PRIMEIRA MOBILIDADE ERASMUS+ "NEXT STATION: IMPROVING PROFESSIONAL SKILLS IN GALICIA" 2016-2018

Temos xa elaborada a proposta de selección de persoas candidatas á mobilidade Erasmus+ para FCT no período marzo-xuño 2017, dentro do programa "Next Station: Improving Professional Skills in Galicia" 2016-2018.

Velaí ós elixidos:

ALUMNADO CANDIDATO A PARTICIPAR NA PRIMEIRA MOBILIDADE DO PROXECTO ERASMUS+ “PRACTICUM DEPO 2016” E NAS MOBILIDADES DE CICLOS SUPERIORES K103

NOVA CONVOCATORIA DE BECAS ERASMUS+ 2016-17 PARA ALUMNADO DE CICLOS DE GRAO MEDIO

Iníciase un novo proceso de solicitude de Becas Erasmus+ para alumnado de Ciclos Medios e Superiores.

Se eres dos que teñen a mente aberta e moitas gañas de aprender fóra das nosas fronteiras, esta pode ser a túa oportunidade. Gustaríache ser o protagonista desta aventura?

SELECCIONADOS/AS BECA ERASMUS+, XESTIONADAS POLA DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA, PARA TITULADOS DE GRAO MEDIO

Bo día:

Publícase a listaxe de beneficiarios/as das becas Erasmus+ para titulados/as de grao medio, para mobilidades de 6 meses, a inicar en setembro/outubro de 2016.

O comité de selección do IES Ricardo Mella responsabilízase da elección dos e das candidatos/as. A partir de agora, a Deputación de Pontevedra é a institución encargada de darvos información e convocarvos ás reunións pertinentes. Tamén vos darán información sobre os cursos de idiomas a realizar este verán.

Parabéns aos/ás seleccionados/as!

PRÁCTICAS EN EUROPA 2016

QUERES REALIZAR A FCT EN EUROPA O VINDEIRO ANO 2016?

BECAS ERASMUS+ PARA CAE (1 MES): PARTICIPANTES ELIXIDOS

PUBLÍCASE A RELACIÓN DE BENEFICIARIOS COAS BECAS ERASMUS+ (PROGRAMA ESPECÍFICO DE 1 MES EN ALEMAÑA, PARA ESTUDANTES DO CICLO DE COIDADOS AUXILIARES DE ENFERMERÍA):

1. VANESA RENDO: 7,1 (entrevista: 5 / expediente: 2 / inglés: 0,1)

2. JOSEFINA OTERO: 7,0 (entrevista: 5 / expediente: 1,6 / inglés: 0,3)

3. ANTONIO DIZ: 5,45 (entrevista: 4 / expediente: 1,45 / inglés: 0)

RESERVA:

1. ADRIÁN RIVEIRO: 4,97 (entrevista: 3 / expediente: 1,67 / inglés: 0,3 / Asistiu a menos do 80% das clases de alemán)