-ERASMUS+G.MEDIO

CURSOS COMPLEMENTARIOS DE IDIOMAS NA EOI DE VIGO

A EOI de Vigo oferta cursos de idiomas no mes de xullo para todos aqueles que poidades estar interesados.

Velaí a información

PROPOSTA DE SELECCIÓN DE ALUMNADO CANDIDATO Á PRIMEIRA MOBILIDADE ERASMUS+ "NEXT STATION: IMPROVING PROFESSIONAL SKILLS IN GALICIA" 2016-2018

Temos xa elaborada a proposta de selección de persoas candidatas á mobilidade Erasmus+ para FCT no período marzo-xuño 2017, dentro do programa "Next Station: Improving Professional Skills in Galicia" 2016-2018.

Velaí ós elixidos:

ALUMNADO CANDIDATO A PARTICIPAR NA PRIMEIRA MOBILIDADE DO PROXECTO ERASMUS+ “PRACTICUM DEPO 2016” E NAS MOBILIDADES DE CICLOS SUPERIORES K103

NOVA CONVOCATORIA DE BECAS ERASMUS+ 2016-17 PARA ALUMNADO DE CICLOS DE GRAO MEDIO

Iníciase un novo proceso de solicitude de Becas Erasmus+ para alumnado de Ciclos Medios e Superiores.

Se eres dos que teñen a mente aberta e moitas gañas de aprender fóra das nosas fronteiras, esta pode ser a túa oportunidade. Gustaríache ser o protagonista desta aventura?

SELECCIONADOS/AS BECA ERASMUS+, XESTIONADAS POLA DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA, PARA TITULADOS DE GRAO MEDIO

Bo día:

Publícase a listaxe de beneficiarios/as das becas Erasmus+ para titulados/as de grao medio, para mobilidades de 6 meses, a inicar en setembro/outubro de 2016.

O comité de selección do IES Ricardo Mella responsabilízase da elección dos e das candidatos/as. A partir de agora, a Deputación de Pontevedra é a institución encargada de darvos información e convocarvos ás reunións pertinentes. Tamén vos darán información sobre os cursos de idiomas a realizar este verán.

Parabéns aos/ás seleccionados/as!

PRÁCTICAS EN EUROPA 2016

QUERES REALIZAR A FCT EN EUROPA O VINDEIRO ANO 2016?

BECAS ERASMUS+ PARA CAE (1 MES): PARTICIPANTES ELIXIDOS

PUBLÍCASE A RELACIÓN DE BENEFICIARIOS COAS BECAS ERASMUS+ (PROGRAMA ESPECÍFICO DE 1 MES EN ALEMAÑA, PARA ESTUDANTES DO CICLO DE COIDADOS AUXILIARES DE ENFERMERÍA):

1. VANESA RENDO: 7,1 (entrevista: 5 / expediente: 2 / inglés: 0,1)

2. JOSEFINA OTERO: 7,0 (entrevista: 5 / expediente: 1,6 / inglés: 0,3)

3. ANTONIO DIZ: 5,45 (entrevista: 4 / expediente: 1,45 / inglés: 0)

RESERVA:

1. ADRIÁN RIVEIRO: 4,97 (entrevista: 3 / expediente: 1,67 / inglés: 0,3 / Asistiu a menos do 80% das clases de alemán)

ESTUDANTES EN PRÁCTICAS EN FINLANDIA

NOEMÍ RODRÍGUEZ, DE XESTIÓN ADMINISTRATIVA, ENVÍANOS A SÚA PRESENTACIÓN NO FACEBOOK DA EMPRESA ONDE REALIZA AS PRÁCTICAS EN FINLANDIA.

PROBA DE NIVEL DE INGLÉS PARA ERASMUS GRAO MEDIO (FCT)

CONVÓCASE AOS ALUMNOS SOLICITANTES DA BECA ERASMUS PARA REALIZAR A FCT NO ESTRANXEIRO Á PROBA DE COMPETENCIA LINGÜÍSTICA EN INGLÉS (TEST ESCRITO).

DÍA: 14 DE XANEIRO (MÉRCORES)

HORA: 11:45

DURACIÓN: 50 MINUTOS

LUGAR: DEPARTAMENTO DE FOL