-ERASMUS + G. SUPERIOR

programa europeo ERASMUS PLUS

PROGRAMAS DE MOBILIDADE INTERNACIONAL ERASMUS+

Está aberto o prazo para inscribirse nos programas de mobilidade internacional (Erasmus +) que vai dende o 30 de decembro ata o 23 de novembro.

Aquí pódese ver unha presentación dos programas: https://sway.office.com/gYwDsaj9AAflfgc5

Os criterios de selección poden verse aquí.

As inscricións poden facerse dende este vínculo.

RESOLUCIÓN PROVISIONAL PROGRAMAS ERASMUS+ CURSO 2017/2018

Dacordo cas bases da convocatoria, procédese a facer pública a lista dos candidatos/as presentadas para participar no presente curso, en mobilidades internacionais ao amparo do programa ERASMUS+, e a puntuación obtida en dito proceso.

Criterios de selección para o alumnado candidato a programas de mobilidade ERASMUS+

Xa podedes consultar os criterios de selección que se empregarán para a adxudicación dos programas de mobilidade internacional ERASMUS+ 2017-2018.

NOVA CONVOCATORIA BECAS ERASMUS+ 2017-18 PARA ALUMNADO DE CICLOS DE GRAO SUPERIOR

Iníciase un novo proceso de solicitude de Becas Erasmus+ para alumnado de Grao Superior. Se es dos que teñen a mente aberta e moitas gañas de aprender fóra das nosas fronteiras, esta pode ser a túa oportunidade.

NOVA CONVOCATORIA BECAS ERASMUS+ 2016-17 PARA ALUMNADO DE CICLOS DE GRAO SUPERIOR

Iníciase un novo proceso de solicitude de Becas Erasmus+ para alumnado de Ciclos Medios e Superiores. Se eres dos que teñen a mente aberta e moitas gañas de aprender fóra das nosas fronteiras, esta pode ser a túa oportunidade. Gustaríache ser o protagonista desta aventura?