-ERASMUS + G. SUPERIOR

programa europeo ERASMUS PLUS

A EXPERIENCIA DUN ALUMNO ERASMUS+ EN ALEMAÑA

Domingo é un alumno do ciclo superior de Sistemas de Telecomunicación e Informática que o ano pasado decidiu solicitar unha beca Erasmus para ir facer as prácticas do ciclo a Alemaña. Concretamente a Osnabrück, unha cidade do noroeste alemán con máis de 156.000 habitantes e pertencente ao estado federado da Baixa Saxonia.

PERSOAS CANDIDATAS A PARTICIPAR NOS PROGRAMAS DE MOBILIDADE ERASMUS+

LISTAXE DE PERSOAS CANDIDATAS SELECCIONADAS PARA AS DISTINTAS MODALIDADES DE ERASMUS+

ACTAS DA COMISIÓN DE VALORACIÓN DE SOLICITUDES DE MOBILIDADE:

CICLOS MEDIOS PRACTICUM DEPO 2016

NOVA CONVOCATORIA BECAS ERASMUS+ 2016-17 PARA ALUMNADO DE CICLOS DE GRAO SUPERIOR

Iníciase un novo proceso de solicitude de Becas Erasmus+ para alumnado de Ciclos Medios e Superiores. Se eres dos que teñen a mente aberta e moitas gañas de aprender fóra das nosas fronteiras, esta pode ser a túa oportunidade. Gustaríache ser o protagonista desta aventura?

DAVID PAMPILLÓN, DO CS MATEMENTO ELECTRÓNICO, CON OUTROS ERASMUS GALEGOS EN OSNABRUCK (ALEMAÑA)

VISITA O SEGUINTE ENLANCE PARA VER NOTICIAS ALEMANAS SOBRE OS ERASMUS GALEGOS EN OSNABRUCK: https://www.landkreis-osnabrueck.de/der-landkreis/pressestelle/pressemel...

BECAS ERASMUS 2016_17

QUERES REALIZAR A FCT EN EUROPA O VINDEIRO CURSO 2016_17?

RESULTADOS SELECCIÓN ERASMUS+ G.S. 2015_16

No documento adxunto podedes ver a listaxe dos/as candidatos/as elixidos/as para obter as Becas Erasmus+ de grao superior destinadas á realización da FCT no curso 2015-16.

Aínda que non temos a asignación de becas definitiva, todo parece indicar que contaremos con 8 prazas. Temos confirmadas 7.

Aqueles/as estudantes que non cumprisen os requisitos (aprobar todo en 1º e superar a proba de coñecementos de idiomas) quedarán como reservas e, en caso de cumprir cos requisitos en xaneiro de 2016, poderán obter as becas (sempre e cando quede algunha disponible para entón).

CRITERIOS DE SELECCIÓN ERASMUS+ (2015-16)

NO DOCUMENTO ADXUNTO, PODEDES CONSULTAR OS CRITERIOS DE CONCESIÓN DE BECAS ERASMUS+ G. SUPERIOR PARA O VINDEIRO CURSO 2015-16.

ERASMUS + (BECAS 2015_16)

QUERES REALIZAR A FCT EN EUROPA O

PREPARACIÓN LINGÜÍSTICA

Como xa sabedes, as clases de preparación lingüística comezan neste mes de Novembro. As de Inglés xa comezaron e as de Alemán, inícianse hoxe, día 18. Os horarios e aulas son os seguintes:

INGLÉS: MARTES, DE 15:00 A 17:00. AULA DO DEP DE INGLÉS NO IES RICARDO MELLA (Durante todo o curso 2014_15)

INGLÉS: MARTES E XOVES , DE 16:00 A 18:00. AULA 13 NO CIFP VALENTÍN PAZ ANDRADE (Períodos temporais durante o curso. O primeiro curso comeza o día 18 e é solo para alumnos que xa recibiron clases no curso anterior)

RELACIÓN DEFINITIVA DE BECADOS ERASMUS G.S. 2014_15

Listaxe actualizada a 4 DE MARZO DE 2015