- ERASMUS+ G. SUPERIOR

programa europeo ERASMUS PLUS

Convocatoria de mobilidades Erasmus+ para alumnado de Ciclos Superiores de FP

Convocadas as bolsas de mobilidades ERASMUS+ para a realización de prácticas para facer a FCT en empresas estranxeiras para alumnado de Ciclos Superiores de FP.

Estas mobilidades consisten nunha estadía formativa de dous a tres meses de duración nunha empresa estranxeira durante o presente curso académico 2023-24.

O prazo de presentación de solicitudes remata o 11 de outubro inclusive.

Presentación informativa

El proyecto KA131-HED está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta publicación es responsabilidad exclusiva del IES Ricardo Mella y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.

Cartel coas mobilidades Erasmus+ realizadas durante o curso 2022-23

O curso académico 22-23 realizáronse mobilidades de alumnado e de profesorado de FP a diversos países da Unión Europea dentro do programa Erasmus+

Segunda convocatoria de mobilidades Erasmus+ para alumnado de Ciclos Superiores de FP

Estas mobilidades consisten nunha estadía formativa de dous a tres meses de duración nunha empresa estranxeira durante o presente curso académico 2022-23.

O prazo de presentación de solicitudes remata o 25 de novembro inclusive.

Convocatoria de mobilidades Erasmus+ para alumnado de Ciclos Superiores de FP

O prazo de presentación de solicitudes remata o 15 de outubro inclusive.