-ERASMUS + G. SUPERIOR

programa europeo ERASMUS PLUS

Listaxe provisional de alumnos beneficiarios Erasmus+ curso 2019-2020

Listaxe provisional de alumnos beneficiarios Erasmus+ curso 2019-2020.

Erasmus+

Recordamos a todos/as os/as interesados/as en participar en futuros programas de movilidade internacional (ERASMUS+), que o prazo para poder optar a unha praza este curso e o  seguínteREMATA O PRÓXIMO 17 DE NOVEMBRO.

RESOLUCIÓN PROVISIONAL PROGRAMAS ERASMUS+ CURSO 2017/2018

Dacordo cas bases da convocatoria, procédese a facer pública a lista dos candidatos/as presentadas para participar no presente curso, en mobilidades internacionais ao amparo do programa ERASMUS+, e a puntuación obtida en dito proceso.

A partires da data da publicación desta resolución, dase un prazo de 10 días naturais para que o alumnado candidato que o considere oportuno presente alegacións/reclamación contra a mesma.

Lembrade que este listado corresponde simplemente ás puntuacións, o número de persoas que poderán finalmente participar dependerá do número de plazas asignadas ao IES Ricardo Mella para tal fin.

Criterios de selección para o alumnado candidato a programas de mobilidade ERASMUS+

Xa podedes consultar os criterios de selección que se empregarán para a adxudicación dos programas de mobilidade internacional ERASMUS+ 2017-2018.

Fixádevos ben en cal é a vosa modalidade de entre as tres ofertadas xa que os criterios son distintos: Titulados en Grao Medio, alumnado de Grao Medio e alumnado de Grao Superior.

A EXPERIENCIA DUN ALUMNO ERASMUS+ EN ALEMAÑA

Domingo é un alumno do ciclo superior de Sistemas de Telecomunicación e Informática que o ano pasado decidiu solicitar unha beca Erasmus para ir facer as prácticas do ciclo a Alemaña. Concretamente a Osnabrück, unha cidade do noroeste alemán con máis de 156.000 habitantes e pertencente ao estado federado da Baixa Saxonia.

PERSOAS CANDIDATAS A PARTICIPAR NOS PROGRAMAS DE MOBILIDADE ERASMUS+

LISTAXE DE PERSOAS CANDIDATAS SELECCIONADAS PARA AS DISTINTAS MODALIDADES DE ERASMUS+

ACTAS DA COMISIÓN DE VALORACIÓN DE SOLICITUDES DE MOBILIDADE:

CICLOS MEDIOS PRACTICUM DEPO 2016

NOVA CONVOCATORIA BECAS ERASMUS+ 2016-17 PARA ALUMNADO DE CICLOS DE GRAO SUPERIOR

Iníciase un novo proceso de solicitude de Becas Erasmus+ para alumnado de Ciclos Medios e Superiores. Se eres dos que teñen a mente aberta e moitas gañas de aprender fóra das nosas fronteiras, esta pode ser a túa oportunidade. Gustaríache ser o protagonista desta aventura?

INFÓRMATE AQUÍ

Rematado o prazo de inscrición online

CRITERIOS DE SELECCIÓN ERASMUS+

CRITERIO