2018-19 ACTIVIDADES DE FIN DE CURSO

O venres 21 de xuño, como remate do curso escolar 2018-19 o departamento de Paisaxe, organizou, para o alumnado e profesorado do IES Nº 1, unha RUTA DE SENDERISMO entre o Muíño do Salgueiro (Pina) e Paradela (campo da festa) pola beira do río Liñares. Ao remate desta pequena e cómoda ruta de 3'5 km (adaptada en 2'5 km. para persoas con mobilidade reducida), os membros do CLUB DE LECTURA achegaronse  ata o Recreo Cultural para realizar a súa última actividade, pegarse un chapuzón na piscina e comer todos xuntos. O resto do alumnado tivo no Coto salmonero de Ximonde unha actividade lúdica para tomar o merecido bocata e, grazas á colaboración do Concello da Estrada ( #TurismoAEstrada ), realizar unha xornada de XOGOS TRADICIONAIS INTERNACIONAIS.

IES Nº 1 da Estrada