A enerxía en xogo

Este pasado luns 8 de xaneiro o alumnado de 3º e 4º ESO participou na actividade "A enerxía en xogo", impartida por un representante da Plataforma Efigy Planet. unha ferramenta interactiva de innovación pedagóxica que combina a formación dixital e presencial, baseada na gamificación e que permite traballar contidos transversais no ámbito da enerxía, as tecnoloxías e as ciencias ambientais.

A actividade foi organizada polo Departamento de Física e Química e o alumnado traballou conceptos sobre enerxía, eficiencia enerxética, sostibilidade e medio ambiente. Fran, de Efigy Planet, guiou un xogo de rol no que os estudantes deberon responder ao reto de tomar decisións para conseguir ser máis eficientes e sostibles no uso e a xestón da enerxía e, ao tempo, cumprir con parámetros de sostibilidade e menor contaminación.