HORARIO OFICINA - Curso 22/23

Reloxo redimensionado - orixinal en Pixabay

Horario de OFICINA para atención ao público durante o curso escolar:
Luns a venres: 9:00h-14:00h
Martes: 17:00h-19:00h
Correo electrónico: email Oficina

DISTINTIVO SELLO VIDA SALUDABLE

logoO centro educativo continúa co distintivo "SELLO DE VIDA SALUDABLE".

"En cumplimiento de lo previsto en el artículo 7.2 de la Orden ECD/2475/2015, una vez revisados todos los centros adjudicatarios de 2016, y de acuerdo con la propuesta formulada por la comisión evaluadora, se ha resuelto mantener el derecho al uso del distintivo "SELLO VIDA SALUDABLE" a su centro."

HORARIO ENTREGA LIBROS DE TEXTO E VALES DE MATERIAL ESCOLAR- FONDOLIBROS-.

Achégase horario de entrega de libros de texto e vales para material escolar (FONDOLIBROS) para o curso 2022/2023.ACESO AO HORARIO

Ciclos formativos modulares- curso 22/23: Organización por bloques dos módulos

NOTA INFORMATIVA:

Á hora de matricularse en módulos de ciclos do réxime de adultos débese ter en conta a organización dos bloques que se ofertan, porque non se garante compatibilidade horaria entre módulos de distintos bloques.  Un alumno/unha alumna non poderá cursar máis de 30 sesións semanais. A incompatibilidade horaria non poderá ser superior ao 10%.

Organización por bloques dos módulos de ciclos formativos (adultos) Documentación

DATAS PUBLICACIÓN LISTAXES FONDO LIBROS. CURSO 2022/23.

As listaxes colocaranse no taboleiro de anuncios situado no interior do centro.

PUBLICACIÓN LISTAXES PROVISIONAIS 11/07/ 2022
RECLAMACIÓN ÁS LISTAXES PROVISIONAIS

12 e 13 de xullo

PUBLICACIÓN LISTAXES DEFINITIVAS  22/07/ 2022

A entrega de libros de texto e vales para material escolar ao alumnado beneficiario realizarase no mes de setembro.

Achegarase horario na páxina web.

PREMIADOS EN "XORNALISMO NA ESCOLA", La Voz de Galicia

PARABÉNS ao alumnado de 4ºESO e á súa docente María Xesús Adán polo resultado obtido no programa Prensa escuela organizado por La Voz de Galicia!!!

O artigo que achegaron nesta actividade leva por título: "Galicia, berce de intérpretes, romarías e verbenas" e tal e como recolle o desenvolvemento da noticia publicada hoxe en La Voz de Galicia

Da música galega se caer nos tópicos

"Falar da música de Galicia pode acabar sendo un rosario de tópicos, pero os alumnos de 4ºESO do IES Muralla Romana (Lugo), dirixidos por María Xesús Adán, conseguírono. Quedou terceiro de Galicia cos seus 5 votos do xurado, que destacou o ambicioso da reportaxe e as moitas voces consultadas, dende o máis tradicional da música aos novos movementos."

MOITAS FELICIDADES A TODOS E A TODAS POLO PREMIO PROVINCIAL DE LUGO E POLO RECOÑECEMENTO A NIVEL GALICIA!