HORARIO OFICINA - CURSO 23/24

Horario mañás: Luns a venres: 8:45h-15:00H
Horario tardes: Luns, xoves, venres: 16:50- 22:45
                        Martes e mércores: 16:00h- 22:45

Horario de OFICINA para atención ao público:
Mañás: Luns a venres: 9:00h-14:00h
Tardes: Martes: 17:00 h -19:00 h

Correo electrónico: email Oficina

AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO (CURSO 2023-2024)

Documento informativo - AVALIACIÓN DIAGNÓSTICO, en pdfAVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO 2023-2024

Na Educación Secundaria Obrigatoria vai dirixida ao alumnado de 2º curso.

Realizarase durante os días 10 e 11 de abril de 2024.

Analizaranse as competencias matemática e en comunicación lingüística.

FASE CLASIFICATORIA PARLAMENTO XOVE MODALIDADE BACH

O día 16 de marzo as nosas alumnas de 1º de BACH, Silvia Basanta, Laura García, Carla Gómez e Sara Pico, alcanzaron un ben merecido segundo posto na fase clasificatoria da liga de debate do Parlamento Xove, baseado nunha competición na que os diversos equipos debaterían sobre o tema formulado pola organización  (Regulación da IA por parte dos estados). A dificultade da actividade estivo en que só cinco minutos antes de cada encontro dialéctico se procedeu ó sorteo da postura a adoptar por cada equipo, ‘a favor’ ou ‘en contra’, da cuestión formulada.

Parabéns ás alumnas e como non,unha vez máis, ó seu profesor Xulio González!

GRADUACIÓN DOS CICLOS PROFESIONAIS: PROMOCIÓN 22-24

O venres 15 de marzo asistimos á graduación dalgúns dos ciclos profesionais do noso instituto. Parabéns a todas e todos!

*Para ver máis

Acreditación das competencias dixitais do alumnado de 4ºESO e de 2ºBAC

Logo ComDixPublicadas instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa 4ºESO e 2ºBAC na Comunidade Autónoma de Galicia no curso 2023/24.

Resumo da información do proceso de acreditación

Anexo IV - solicitude de participación nas probas (entregar asinado antes do 15 de marzo)

Máis información:

www.edu.xunta.gal/portal/competenciadixital/alumnado

Participación do IES Muralla Romana no concurso PARLAMENTO XOVE

O sábado 9 de marzo a participación dos alumnos de 4º de ESO, do IES Muralla Romana, Carme Casanova, Antía Núñez, Pablo Dorado e David Pereira, na fase clasificatoria do concurso de debate do Parlamento Xove foi todo un éxito, co tema: "Os estados deben tomar medidas para o control da intelixencia artificial?" acadando un 3º posto en dita fase, na categoría de ESO do Parlamento Xove 2024, celebrada en O Carballiño (Ourense)

Parabéns ós participantes no concurso e ó seu coordinador, o profesor Xulio González Teijeiro!

**Achegamos as ligazóns da fase clasificatoria en  streaming:

SALA A: https://www.youtube.com/live/MspWTR73BhM?si=VNJEk_9SH5SMUzDT
  SALA B: https://www.youtube.com/live/U1Bme7_GTWI?si=ZOaARxigRBpHHTIr
  SALA C: https://www.youtube.com/live/IHFk6m1wlnc?si=DJWnP4tAeVFzI_Y8

FESTIVAL DE TEATRO GRECOLATINO

O alumnado de latín asistiu, o pasado 28 de febreiro,  a unha nova edición do Festival Grecolatino, no que se representou a comedia "Anfitrión" de Plauto, a cargo do Grupo Noite Bohemia.

IMAXE PERSOAL: XESTIÓN, PUBLICIDADE E CARACTERIZACIÓN

Coa colaboración da aula de emprendemento, o alumnado dos ciclos de Imaxe Persoal participaron nunha charla na que se lles transmitiu a importancia de saber xestionar, nun futuro, o seu centro de traballo de forma eficiente: horarios, xestión de prezos e promocións, diagnóstico e atención ao cliente, provedores...

Outra das actividades programadas foi o taller  impartido pola figurinista Aránzazu Domínguez co alumnado de 1º de Asesoría de Imaxe Persoal e Corporativa, consistente nunha clase práctica sobre a utilización de vestiario para a  caracterización de personaxes e a súa utilidade, ademais da importancia de saber seleccionar o vestiario  máis axeitado para cada cliente.