Avisos

VIDEOCONFERENCIA PREVIA Á FCT CONVOCATORIA SETEMBRO-DECEMBRO E ELECCIÓN DE EMPRESAS.

ASISTENCIA OBRIGATORIA

DÍA: 02/09/2020

HORA:11.00H

PARA: alumnado que realice a FCT en setembro - decembro.

OBSERVACIÓNS:

O alumnado poderá conectarse dende  ordenador, tablet ou móbil con acceso a internet ou datos facendo clic no seguinte enlace:

Tras facer clic no enlace, a primeira vez instalarase de forma automática unha miniaplicación.

Se ten dificultades pode ver o seguinte titorial.

A videoconferencia abrirase ás 10:00h do día 2 de setembro para que os asistentes poidan realizar a conexión a esta con antelación. RECOMÉNDASE probar a conexión con antelación ao inicio da reunión.

A asistencia á reunión é obrigatoria para o alumnado que realice a FCT na convocatoria de setembro-decembro.

Se algún alumno ou alumna non tivese os medios técnicos para conectarse deberá comunicalo con antelación ao día 2 de setembro a fct.muralla.romana@gmail.com

ALUMNADO QUE REALIZARÁ A FCT EN SETEMBRO-DECEMBRO DE 2020

Os alumnos e as alumnas que o desexen poden achegar empresa. O titular da empresa que acheguen, non poderá ser familiar do alumno ou da alumna, e o alumno/a non poderá ter un contrato laboral vixente coa empresa no momento de realizar as prácticas. O nome da empresa, un teléfono e unha persoa de contacto será comunicado a Mª Paz Varela Montero a través do correo electrónico:  (fct.muralla.romana@gmail.com) ata o día 25 de agosto.

OPCIÓNS PARA A REALIZACIÓN DA FCT NO PERÍODO ABRIL-AGOSTO: FP BÁSICA-CICLOS MEDIOS-CICLOS SUPERIORES. CURSO 2019/2020

Opcións posibles para a realización da FCT, adaptada á Resolución da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional de data  23 de abril de 2020.

Acordo da Comisión Informativa das familias profesionais, dentro da Comisión de Coordinación Pedagóxica celebrada o día 24/04/2020.

Premer no seguinte enlace para ver as disitintas opcións: FCT-COVID19.

ALUMNADO QUE REALIZARÁ A FCT EN ABRIL - XUÑO DE 2020

ALUMNADO DE CICLOS MEDIOS E CICLOS SUPERIORES

O 27 de marzo ás 11:30 temos a reunión previa á FCT. A esta reunión deberán asistir todos os estudantes do ciclo medio e superior que acceden á FCT (independentemente de que xa teñan unha empresa ou non) e todos os titores destes estudantes.

ALUMNADO DE CICLOS DE FP BÁSICA

Os alumnos da FP Básica e os seus titores deberán asistir o 17 de abril ás 12:00 á reunión previa á FCT.

ALUMNADO DE FP BÁSICA, CICLOS MEDIOS E CICLOS SUPERIORES QUE REALIZARÁ A FCT EN SETEMBRO – DECEMBRO 2019

Os alumnos e as alumnas que o desexen poden achegar empresa. O titular da empresa que acheguen, non poderá ser familiar do alumno ou da alumna. O nome da empresa, un teléfono e unha persoa de contacto será comunicado a Esther López Coro/Mª Paz Varela Montero (fct.muralla.romana@gmail.com) ata o día 2 de setembro ás 14 horas.

O día 13 de setembro ás 12:00 horas, no salón de actos, haberá unha reunión previa á entrega de listados de empresas e alumnado (ordenados por nota media) para proceder á elección de empresa.      (Os/as titores/as estarán presentes para asesorar ao alumnado)

As prácticas darán comezo o 25 de setembro de 2019. Máis información FCT

Becas da Fundación SEPI

Becas Fundación SEPI SEPI

As solicitudes realizaranse exclusivamente a través do formulario establecido na web da fundación:  www.fundacionsepi.es Enlace externo

O prazo de presentación finalizará o 11 de marzo do 2018.

Para máis información:

Lugo, 28 de febreiro do 2018

ALUMNADO QUE REALIZARÁ A FCT EN XANEIRO - MARZO DE 2018

ALUMNADO QUE REALIZARÁ A FCT EN XANEIRO - MARZO 2018

Os alumnos e as alumnas que o desexen poden achegar empresa. O titular da empresa que acheguen, non poderá ser familiar do alumno ou da alumna. O nome da empresa, un teléfono e unha persoa de contacto será comunicado a Esther López Coro (fct.muralla.romana@gmail.com) ata o venres 29 de decembro ás 14 horas.

As prácticas darán comezo o luns 10 de xaneiro de 2018.

ALUMNADO QUE REALIZARÁ A FCT EN ABRIL - XUÑO DE 2017

ALUMNADO QUE REALIZARÁ A FCT EN ABRIL - XUÑO 2017

Os alumnos e as alumnas que o desexen poden achegar empresa. O titular da empresa que acheguen, non poderá ser familiar do alumno ou da alumna. O nome da empresa, un teléfono e unha persoa de contacto será comunicado a Esther López Coro (fct.muralla.romana@gmail.com) ata o día 8 de marzo ás 14 horas.

O día 24 de marzo ás 13:00 horas, no salón de actos, haberá unha reunión previa á entrega de listados de empresas e alumnado (ordenados por nota media) para proceder á elección de empresa.
(Os/as titores/as estarán presentes para asesorar ao alumnado)

As prácticas darán comezo o 3 de abril de 2017.

ALUMNADO QUE REALIZARÁ A FCT EN xaneiro - marzo DE 2016

ALUMNADO QUE REALIZARÁ A FCT EN xaneiro - marzo 2016

Os alumnos e as alumnas que o desexen poden achegar empresa. O titular da empresa que acheguen, non poderá ser familiar do alumno ou da alumna. O nome da empresa, un teléfono e unha persoa de contacto será comunicado a Esther López Coro (fct.muralla.romana@gmail.com) ata o xoves 31 de decembro ás 14 horas.

As prácticas darán comezo o luns 11 de xaneiro de 2016.