Ofertas de emprego

BOLSA DE TRABALLO

Só se publicarán, nesta web, as ofertas de traballo que non encaixen con ningún dos currículos da nosa bolsa de traballo. Por iso é interesante formar parte dela.

INFORMACIÓN PARA ALUMNADO:Información para alumnado

CV EuropassO currículo a enviar deberá seguir o modelo estándar europeo, CV Europass.
Ligazón a utilidade para crear o CV.

INFORMACIÓN PARA EMPRESAS:Información para empresas

Oferta desenvolvedor de software.

En aleutos estamos desenvolvendo unha solucíon que busca modernizalo sector forestal (https://smartwood.app/), para isto ofrecese unha beca FEUGA, que nos permita fomar un/unha desenvolvedor/a que incorporar ao equipo de foma definitiva no futuro. Só precisas gañas de traballar con metodoloxías áxiles e ferramentas de desenvolvemento modernas, se cres que é o teu perfil non o dubides e apúntante.

Lugo, 15 de xullo de 2019

PRODUBE

Empresa distribuidora de material de perruquería e estética, busca persoal para levalo mantemento da súa páxina web.

RRequírense coñecementos sobre posicionamento SEO/SEM, manexo de prestashop e tódalas súas ferramentas para tenda e-commerce, ademáis de saber xestionar redes sociais e estratexias de marketing on-line.

Os interesados poden envialo curriculo a marketing@prodube.com, co asunto CV + Nome.

Consultoría, Gestión y Proceso de datos S.L., empresa consolidada no sector do desenvolvemento de aplicacións, seleciona para a súa oficina úbicada na rúa Hedras nº6-Baixo Ext R, Polígono de Novo Milladoiro 15895 o seguinte posto de traballo:

Administrador/a de sistemas Linux

 Tarefas a desenvolver: Mantemento de infraestructura de aplicacións web LAMP e apoio en desenvolvemento para o noso sistema de contadores intelixente de enxerxía eléctrica.

 Contrato: Indefinido a tempo completo.

 Requerimentos: Requírense amplos coñecementos en administración de sistemas Linux e servicios asociados ao stack LAMP (optimización de bases de datos MySQL, conexións SSH, configuracións de Apache, réplicas...). Valoraranse especialmente coñecementos en desenvolvemento PHP. Estudiaranse perfís de distintos niveles.

 Formación: Ciclo Formativo de Grao Superior da familia de Informática.

 Ofrecemos: Inmellorable ambiente de traballo nunha empresa pequeña con novas e amplas instalacións para un óptimo desenvolvemento do traballo.

 Salario: Entre 15.000€ e 20.000€ segundo a experiencia do candidato/a.

Envío de CVs: recursoshumanos@datacenter.gl

Lugo, 12 de xuño de 2019

Desenvolvedor/a Web

 Tarefas a desenvolver: Deseño e implementación de novas funcionalidades na nosa avanzada aplicación de xestión para o sector eléctrico, na cal se manexan cantidades importantes de datos (Big Data).

 Contrato: Indefinido a tempo completo.

 Requerimentos: Requirense coñecementos en PHP, MySQL, JavaScript, JQuery, ademáis de frameworks MVC como Symfony. Valoraríamos moi especialmente coñecementos avanzados na administración de sistemas Linux (Configuración de servicios LAMP). Estudiaranse perfiles de distintos niveles.

 Formación: Ciclo Formativo de Grao Superior da familia de Informática.

 Ofrecemos: Inmellorable ambiente de traballo nunha empresa pequena con novas e amplas instalaciónspara o óptimo desenvolvemento do traballo.

 Salario: Entre 15.000€ e 20.000€ segundo a experiencia do candidato/a

Envío de CVs: recursoshumanos@datacenter.gl

Lugo, 12 de xuño de 2019

Técnico/a Informático/a soporte nivel 3

Podes consultar as condicións da oferta e o modo de inscribirse na mesma premendo neste enlace.

Lugo, 10 de maio de 2019

TÉCNICO DE SOPORTE PARA TRABALLAR NO HOSPITAL DE LUGO

Imprescindible
- Estudante ou Titulado FP INFORMÁTICA (ciclo medio ou superior)

Desexable
- Experiencia en soporte en aplicacións de informática sanitaria.
- Experiencia en soporte telefónico.
- Experiencia no emprego de ferramentas de ticketing.
- Capacidade de interlocución co cliente.

Ofrecemos:
- Bo horario
- Bo ambiente laboral

Interesados envialo CV a:    ana.armada@bahiasoftware.es

Lugo, 23 de abril de 2019

Xestor/a comercial Soporte Técnico

Se che interesa todo o relaciona co contorno web hosting, non te perdas esta oportunidade. O traballo consiste na tramitación e atención telefónica de tódalas consultas dos consumidores finais, nas areas de servizo ao cliente, soporte técnico, facturación e venda.

Podes atopar máis información sobre esta oferta de traballo aquí.

Lugo, 09 de abril de 2019

Solicitude de profesionais para distintos perfís.

¿Buscas traballo? O noso departamento de Soporte Técnico, necesita contuar a medrar e tí poderías formar parte del. ¿Queres aportala túa experiencia e seguir formándote nun equipo  novo, dinámico e con moi bo ambiente de traballo?.

Non agardes máis, no seguinte enlace poderás atopar as nosas ofertas de traballo e envialo teu CVhttps://raiolanetworks.es/empleo/

Lugo, 01 de Marzo de 2019

Becas feuga para ciclos medios e superiores de Administración.

Feuga oferta dúas becas para Técnicos medios de Xestión administrativa e Técnicos superiores de Administración e Finanzas e Secretariado.

Podense consultar as becas neste enlace e máis neste outro.

Lugo, 15 de febreiro de 2019