Ofertas de emprego

BOLSA DE TRABALLO

Só se publicarán, nesta web, as ofertas de traballo que non encaixen con ningún dos currículos da nosa bolsa de traballo. Por iso é interesante formar parte dela.

INFORMACIÓN PARA ALUMNADO:Información para alumnado

CV EuropassO currículo a enviar deberá seguir o modelo estándar europeo, CV Europass.
Ligazón a utilidade para crear o CV.

INFORMACIÓN PARA EMPRESAS:Información para empresas

OFERTAS DE MULTINACIONAL IT

La situación de COVID-19 nos está presentando a todos nuevos desafíos y desde GHCG seguimos teletrabajando con nuestros clientes para ayudar a reactivar la economía en España y también la internacional. Para ellos se requiere en estos momentos contratar a personas cada vez más especializadas, con efectividad y rapidez. Desde GHCG somos líderes en selección de perfiles IT.

Nuestro cliente Multinacional IT líder en España requiere urgente incorporación inmediata en MADRID:

Maio de 2021

TÉCNICO DE SOPORTE HELPDESK SANTIAGO

Infórmase sobre a oferta de traballo que demanda a compañía COREMAIN  para:

TÉCNICO DE SOPORTE HELPDESK SANTIAGO.

Esta empresa está buscando consultores/as para incorporarse nun equipo encargado de dar soporte a aplicacións e resolver incidencias técnicas relacionadas coas mesmas.

PARA ACCEDER A TODA A INFORMACIÓN PREMER NESTE ENLACE.

Maio de 2021

OFERTA DE TRABALLO, TÉCNICO/A DE SOPORTE A USUARIOS/AS

A empresa AVANTE BPO realiza unha oferta de Técnico/a de soporte a usuarios/as

Para ver o contido da oferta debedes premer aquí.

Podedes enviar os curriculos a: candidatos@abantebpo.com

Marzo de 2021

Oferta desenvolvedor de software.

En aleutos estamos desenvolvendo unha solucíon que busca modernizalo sector forestal (https://smartwood.app/), para isto ofrecese unha beca FEUGA, que nos permita fomar un/unha desenvolvedor/a que incorporar ao equipo de foma definitiva no futuro. Só precisas gañas de traballar con metodoloxías áxiles e ferramentas de desenvolvemento modernas, se cres que é o teu perfil non o dubides e apúntante.

Lugo, 15 de xullo de 2019

Oferta de traballo: PRODUBE

PRODUBE

Empresa distribuidora de material de perruquería e estética, busca persoal para levalo mantemento da súa páxina web.

RRequírense coñecementos sobre posicionamento SEO/SEM, manexo de prestashop e tódalas súas ferramentas para tenda e-commerce, ademáis de saber xestionar redes sociais e estratexias de marketing on-line.

Os interesados poden envialo curriculo a marketing@prodube.com, co asunto CV + Nome.

Oferta de traballo DATACENTER - Administrador/a de sistemas Linux

Consultoría, Gestión y Proceso de datos S.L., empresa consolidada no sector do desenvolvemento de aplicacións, seleciona para a súa oficina úbicada na rúa Hedras nº6-Baixo Ext R, Polígono de Novo Milladoiro 15895 o seguinte posto de traballo:

Administrador/a de sistemas Linux

 Tarefas a desenvolver: Mantemento de infraestructura de aplicacións web LAMP e apoio en desenvolvemento para o noso sistema de contadores intelixente de enxerxía eléctrica.

 Contrato: Indefinido a tempo completo.

 Requerimentos: Requírense amplos coñecementos en administración de sistemas Linux e servicios asociados ao stack LAMP (optimización de bases de datos MySQL, conexións SSH, configuracións de Apache, réplicas...). Valoraranse especialmente coñecementos en desenvolvemento PHP. Estudiaranse perfís de distintos niveles.

 Formación: Ciclo Formativo de Grao Superior da familia de Informática.

 Ofrecemos: Inmellorable ambiente de traballo nunha empresa pequeña con novas e amplas instalacións para un óptimo desenvolvemento do traballo.

 Salario: Entre 15.000€ e 20.000€ segundo a experiencia do candidato/a.

Envío de CVs: recursoshumanos@datacenter.gl

Lugo, 12 de xuño de 2019

Oferta de traballo DATACENTER - Desenvolvedor/a WEB

Desenvolvedor/a Web

 Tarefas a desenvolver: Deseño e implementación de novas funcionalidades na nosa avanzada aplicación de xestión para o sector eléctrico, na cal se manexan cantidades importantes de datos (Big Data).

 Contrato: Indefinido a tempo completo.

 Requerimentos: Requirense coñecementos en PHP, MySQL, JavaScript, JQuery, ademáis de frameworks MVC como Symfony. Valoraríamos moi especialmente coñecementos avanzados na administración de sistemas Linux (Configuración de servicios LAMP). Estudiaranse perfiles de distintos niveles.

 Formación: Ciclo Formativo de Grao Superior da familia de Informática.

 Ofrecemos: Inmellorable ambiente de traballo nunha empresa pequena con novas e amplas instalaciónspara o óptimo desenvolvemento do traballo.

 Salario: Entre 15.000€ e 20.000€ segundo a experiencia do candidato/a

Envío de CVs: recursoshumanos@datacenter.gl

Lugo, 12 de xuño de 2019

Oferta de traballo ARESTORA - Técnico Soporte Nivel 3

Técnico/a Informático/a soporte nivel 3

Podes consultar as condicións da oferta e o modo de inscribirse na mesma premendo neste enlace.

Lugo, 10 de maio de 2019

OFERTA: TÉCNICO DE SOPORTE PARA TRABALLAR NO HOSPITAL DE LUGO

TÉCNICO DE SOPORTE PARA TRABALLAR NO HOSPITAL DE LUGO

Imprescindible
- Estudante ou Titulado FP INFORMÁTICA (ciclo medio ou superior)

Desexable
- Experiencia en soporte en aplicacións de informática sanitaria.
- Experiencia en soporte telefónico.
- Experiencia no emprego de ferramentas de ticketing.
- Capacidade de interlocución co cliente.

Ofrecemos:
- Bo horario